Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sykmeldt i over 2 måneder nå pga.vedvarende trøtthet,bekkenlåsning,isjias og hodepine. Når det var gått ca.8 uker fikk jeg en melding fra NAV om å vurdere min egen arbeidsevne (eller noe i den duren). Arbeidsgiveren min hadde skrevet inn min vanligste arbeidsoppgave og NAV ba meg beskrive om dette er noe jeg kan utføre.
Jeg beskrev tilstanden min slik de ønsket men etter dette har jeg ikke hørt noe fra hverken NAV eller arbeidsgiver..Er fortsatt sykmeldt. Hva vil skje videre nå? Noen som vet?

Anonymkode: ca711...180

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Både lege, arbeidsgiver og jeg selv var enige om at det var vanskelig/risikabelt for meg å jobbe noe som helst. Lege og arbeidsgiver skrev hvert sitt notat. Arbeidsgiver hvor han mente det ble vanskelig å gjøre det "forsvarlig" nok. Jeg skrev å et notat med mine synspunkter. Etter det hørte jeg ikke mer før det ble kalt inn til dialogmøte med nav. Fikk melding om jeg mente det var nødvendig, og beskjed om å skrive mine synspunkter. Jeg så det som unødvendig, da det uansett ikke var mulig å jobbe noe som helst. Skrev et notat på det, og fikk svar etter en liten stund at de var enige i at det ikke var nødvendig med møte, da jeg ikke hadde noe arbeidsevne under svangerskapet. Vært sykmeldt fra uke 7, og går snart over i permisjon.

Anonymkode: f6b97...dee

AnonymBruker
Skrevet

Det der bruker å komme av automatikk når man er gravid. Ikke noe å bry seg med. 

Anonymkode: 2aebf...11f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...