Gå til innhold

Dater mann med barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en leken person og pleier å leke mye med barnet hans. Men er det "normalt"? 
Bare nysgjerrig på hva andre gjør, har et veldig godt forhold til barnet og er "kompiser"

Anonymkode: 18994...181

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. 
Jeg har barn selv og en eventuell ny partner hadde blitt vurdert etter interaksjonene vedkommende har med mine barn.

jeg ville ha valgt vekk partnere som ikke gikk bra overens med mine barn, og jeg ville ha avsluttet ting om jeg ikke gikk bra overens med partneren sine barn (Selvsagt skal man jo prøve å komme til en ordning der alt er fint og flott før man tar hatten og går).

Å være ihop med en partner som har barn ifra før av krever litt mer planlegging for at kabalen skal gå opp. Hvilket er en god ting i mine øyner. Hvis man virkelig ønsker det, så går nok kabalen opp i opp ^^

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.7.2021 den 10.27):

Jeg er en leken person og pleier å leke mye med barnet hans. Men er det "normalt"? 
Bare nysgjerrig på hva andre gjør, har et veldig godt forhold til barnet og er "kompiser"

Anonymkode: 18994...181

Hvorfor skulle dette ikke være «normalt»? Det er kjempe flott at du tar deg tid til det. 

Anonymkode: 51372...8e9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er veldig flink til å leke med sønnen min;det syns jeg bare er veldig posetivt :)

Anonymkode: 5d689...e96

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er uvanlig. 

Anonymkode: 5f588...e99

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror aldri jeg har latt en person jeg dater henge rundt barnet mitt. Det har først vært etter man har blitt kjærester.

ellers så er det bare fint å ha en partner som liker å inkluderte barnet i morsomme settinger. 🙂

Anonymkode: ba806...211

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...