Gå til innhold

Hva har skjedd med tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Opprettet en konto på tinder for noen dager siden. Fikk helt vanvittig mye matcher og omtrent samtlige matcher skrev. Men. Mange av de virker så aggressive 😳Jeg har vært på tinder tidigere, og det er ikke sånn at jeg svarer alle som skriver. Men da kommer det oppfølgingsmeldinger om hvorfor jeg ikke svarer, enjoy your life, sikkert smart å ikke ha trynet klistra til tlf i ferien!!, er du ikke interessert? Og den verste ble ordentlig sint og søkte meg opp på fb og mente han var tvunget til det siden jeg ikke svarte han på tinder og ville (kommanderte) at vi skulle fortsette praten på messenger.Og da hadde han sendt én meld på tinder som jeg svarte på samme dag, men fordi jeg har vært opptatt hadde jeg ikke svart på neste. Er det covid som gjør at enkelte er fullstendig desperate? Og massevis av nyskilte/nysingle menn som sier de er ute etter noe seriøst, men må ha nærhet, sex, kos først, for å sjekke kjemien🙈

Hvordan håndterer dere single damer på tinder sånne menn? Hva sier dere? Og hvordan klare å finne noe ålreit i den jungelen der?

Anonymkode: 0f3c1...196

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ålreite menn i den bunken der også. Problemet mange nå støter på er at for hver kvinne er det 100 menn, ikke omvendt. Er utrolig sårende å skrive til flere og så bli ghostet/fadet ut av samtlige. En ting er å ikke svare første melding, en annen ting er andre eller tredje, da gjør det ekstra vondt og spesielt etter et par slike. Om man er ålreit IRL eller ei.

Anonymkode: bf183...19d

• Liker 1
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Opprettet en konto på tinder for noen dager siden. Fikk helt vanvittig mye matcher og omtrent samtlige matcher skrev. Men. Mange av de virker så aggressive 😳Jeg har vært på tinder tidigere, og det er ikke sånn at jeg svarer alle som skriver. Men da kommer det oppfølgingsmeldinger om hvorfor jeg ikke svarer, enjoy your life, sikkert smart å ikke ha trynet klistra til tlf i ferien!!, er du ikke interessert? Og den verste ble ordentlig sint og søkte meg opp på fb og mente han var tvunget til det siden jeg ikke svarte han på tinder og ville (kommanderte) at vi skulle fortsette praten på messenger.Og da hadde han sendt én meld på tinder som jeg svarte på samme dag, men fordi jeg har vært opptatt hadde jeg ikke svart på neste. Er det covid som gjør at enkelte er fullstendig desperate? Og massevis av nyskilte/nysingle menn som sier de er ute etter noe seriøst, men må ha nærhet, sex, kos først, for å sjekke kjemien🙈

Hvordan håndterer dere single damer på tinder sånne menn? Hva sier dere? Og hvordan klare å finne noe ålreit i den jungelen der?

Anonymkode: 0f3c1...196

Men da kan du heller fjerne de matchene du ikke er særlig interessert i. det er utrolig irriterende når man starter en lovende samtale, legger skikkelig innsats i den, så plutselig dufter hun og ikke svarer. Du kan sikkert ikke relatere seg til det, for du selv skriver at du har mange matcher, og de fleste skriver til og med til deg. Så du kan velge og vrake med hvem som helst :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å sveipe litt mindre og så heller konsentrere deg om de som skriver til deg og heller slette etter hvert som du finner ut at de ikke er noe for deg? Slitsomt å få 100 matcher på en gang og mange som skriver på samme tid.

Anonymkode: 2f8af...e44

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Derfor jeg ikke orker å være på Tinder. Slippe å sile ut 1000 gærninger på jakt etter den ene som er normal. 

Anonymkode: a9eeb...6eb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Derfor jeg ikke orker å være på Tinder. Slippe å sile ut 1000 gærninger på jakt etter den ene som er normal. 

Anonymkode: a9eeb...6eb

Jeg fant han ene, så da kan dere andre bare avslutte 😂

Anonymkode: 2f8af...e44

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For meg (kvinne) har Tinder dødd nesten totalt etter covid kom. Tidligere før covid fikk jeg en del likes og matcher. Så plutselig er "ingen" interessert, og sjeldent at en match gidde å skrive noenting (inkludert om jeg tar initiativ). Alle skal liksom ha sommerflørt, mens jeg føler meg helt uinteressant. Merkelig fenomen, håper det gir seg 

Anonymkode: e27a8...019

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

For meg (kvinne) har Tinder dødd nesten totalt etter covid kom. Tidligere før covid fikk jeg en del likes og matcher. Så plutselig er "ingen" interessert, og sjeldent at en match gidde å skrive noenting (inkludert om jeg tar initiativ). Alle skal liksom ha sommerflørt, mens jeg føler meg helt uinteressant. Merkelig fenomen, håper det gir seg 

Jeg har samme problem! Ser ingen vits i å henge på tinder lenger.

Anonymkode: 22433...686

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Omstart kontoen din :)

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, someone_here said:

Omstart kontoen din :)

Har vurdert det, men da er det jo 3 mnd ellerno med dødtid før man kan starte ny konto, for ellers blir man bannet/shadowbannet ellerno

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Corona har visstnok ført til at det er en del flere kvinner som er aktive brukere på tinder, dermed har det nok blitt litt mer konkurranse. Det er fortsatt en enorm overvekt av mannlige aktive brukere da, så det er da ikke noen grunn til å slette brukeren din.

Anonymkode: b389c...903

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har vurdert det, men da er det jo 3 mnd ellerno med dødtid før man kan starte ny konto, for ellers blir man bannet/shadowbannet ellerno

Nei, jeg sletter og starter Tinder over en lav sko, har ikke blitt bannet

Anonymkode: a3c56...f0e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, jeg sletter og starter Tinder over en lav sko, har ikke blitt bannet

Anonymkode: a3c56...f0e

hvordan gjør man det? og om man har betalt for tinder gold, forsvinner det?

Anonymkode: 22433...686

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, man må vente i tre måneder hvis man har blitt bannlyst. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...