Gå til innhold

Innbydelse til sex.............

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 17 år gammel og som de fleste andre elsker jeg sex og kos. Men begynner nå gå lei av hele KG.....er det liksom helt vanlig at innboksen fylles opp av intime invitasjoner fra gutter og menn i alle aldre ?? Gjerne med bilde av tissen og til og med med bilde i helfigur. ?????????????

Anonymkode: 51cdb...bff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

17 år og hatt sex? Jøss, du er tidlig ute!

Anonymkode: 5d4ad...ed8

• Liker 1
Skrevet

Ja har fått en del av de i innboksen selv.. bare man er litt aktiv her så drøsser det inn

Skrevet

Det er desverre noen få som ødelegger for alle. Synes det er trist at det er slik. Jeg har ikke annet å si enn at du hever deg bare over det. Det nytter ihvertfall ikke å argumentere imot de å så lenge at ei av ti damer faller for fristelsen så skyter de blink når de tråler slik. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

17 år og hatt sex? Jøss, du er tidlig ute!

Anonymkode: 5d4ad...ed8

vi lever i 2021..........

Skrevet

Om poster ofte inne på seksualforumet, og skriver at du liker sex, så er det ikke rart innboksen fylles opp. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (11 minutter siden):

Det er desverre noen få som ødelegger for alle. Synes det er trist at det er slik. Jeg har ikke annet å si enn at du hever deg bare over det. Det nytter ihvertfall ikke å argumentere imot de å så lenge at ei av ti damer faller for fristelsen så skyter de blink når de tråler slik. 

Ja jeg må vel bare ignorere......

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
CorvusCorax skrev (7 minutter siden):

Om poster ofte inne på seksualforumet, og skriver at du liker sex, så er det ikke rart innboksen fylles opp. 

Hvem liker ikke sex , og ja jeg lærer mye her inne, men synes gamle menn skal ha respekt !!!! Sitter her med bilder av gamle feite menn med peniser som ser så ekkel ut at jeg ikke ville tatt i den med hansker.........

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvem liker ikke sex , og ja jeg lærer mye her inne, men synes gamle menn skal ha respekt !!!! Sitter her med bilder av gamle feite menn med peniser som ser så ekkel ut at jeg ikke ville tatt i den med hansker.........

Bare av nyskjerrighet...rapporterer du de ikke? 

Skrevet

Ta skjermbilder og rapporter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du er 17, hva legger du i gamle menn? 

Anonymkode: 0e167...75b

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (7 minutter siden):

Bare av nyskjerrighet...rapporterer du de ikke? 

Har ikke samvittighet til å rapportere, synes vel litt synd på dem som ikke får seg noe og forstår jo hvorfor når jeg ser bildene.....om dem hadde gått fram på en annnen mer koselig måte hadde sikkert noen falt for dem også.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har ikke samvittighet til å rapportere, synes vel litt synd på dem som ikke får seg noe og forstår jo hvorfor når jeg ser bildene.....om dem hadde gått fram på en annnen mer koselig måte hadde sikkert noen falt for dem også.

Bare rapporter. Om ikke for din egen del, så for menneskeheten.

Lang vei igjen å gå før menn slutter å oppføre seg som noen retarderte pedoer.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du er 17, hva legger du i gamle menn? 

Anonymkode: 0e167...75b

i mine øyne er gamle menn 60+ , men ikke missforstå, jeg synes gamle menn er koselig men vil bare ikke se tissen deres.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg synes du burde rapportere..slike bilder er faktisk ulovlig å sende i Norge.. og rimelig kleint spør du meg ...

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (7 minutter siden):

Jeg synes du burde rapportere..slike bilder er faktisk ulovlig å sende i Norge.. og rimelig kleint spør du meg ...

Kult at du som virker som en voksen mann ber meg rapportere 🙂 Altså finnes det koselige voksne menn her inne også 🙂 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kult at du som virker som en voksen mann ber meg rapportere 🙂 Altså finnes det koselige voksne menn her inne også 🙂 

Det finnes mange koselige, fornuftige og intelligente menn i verden. De har det bare ikke med å stikke seg (eller tissen) frem.

Anonymkode: c421d...7d0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

i mine øyne er gamle menn 60+ , men ikke missforstå, jeg synes gamle menn er koselig men vil bare ikke se tissen deres.

Og jeg synes det er rimelig ukoselig at 60 åringer sender dp til en 17 årig jente..!

Jeg har døtre selv og har sett mange ganger gamle gubber sikle etter lillejenta mi..hun er godt under 16...og jeg blir faktisk irritert+ til tider

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det finnes mange koselige, fornuftige og intelligente menn i verden. De har det bare ikke med å stikke seg (eller tissen) frem.

Anonymkode: c421d...7d0

Hahahaha, du har rett, morsom kommentar 🙂 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja jeg må vel bare ignorere......

Blokk og rapporter dem. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...