Gå til innhold

Kos med venninne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på besøk hos en venninne fra ungdoms skolen forrige uke. Foreldrene var bortreist så hun spurte om jeg ville ligge på madrass på rommet hennes eller om vi skulle ligge i dobbel senga til foreldrene. Senga til foreldrene hørtes koselig ut, ligge å snakke til sent på natt osv så jeg takket ja til foreldrenes seng. De hadde en stor dobbel dyne så var jo umulig å ikke berøre hennes hud , ble jo endel latter og fnising, snakket om gutter selvom ingen av oss har prøvd. Viste hverandre hvordan vi ville lagt om det var en gutt vi lå i senga med...endte opp med å ligge med hver vår fot mellom den andre sine ben. Føltes deilig og helt uten å tenke meg om begynte jeg å gjøre bevegelser mot hennes fot, hun  gjorde det samme og før vi visste ordet av det så koste vi.....kysset fingret osv.....Våknet neste morgen og alt føltes het topp og ingen av oss var flau. Er dette noe som er vanlig blandt gode venninnes som absolutt ikke er lesbiske?

Anonymkode: 40524...03e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal ærlig innrømme at jeg å en kompis gjorde noen lunde det samme i den alderen 

Anonymkode: 3f995...64e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Skal ærlig innrømme at jeg å en kompis gjorde noen lunde det samme i den alderen 

Anonymkode: 3f995...64e

Takk for svar, føler meg bedre når jeg vet at andre har gjort det samme 😉 

Anonymkode: 40524...03e

AnonymBruker
Skrevet

Tja, har nok skjedd noen ganger opp gjennom årene. Med to ulike venninner, senest med ei venninne på en hyttetur her like før corona. Nå er vi begge snart 40, men om det byr seg muligheter er det ganske så uskyldig og deilig å ta litt på hverandre, også om det fører til orgasme ;) 

Anonymkode: 7fbcb...067

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke helt uvanlig dette. Drev litt på sånn selv helt i starten av ungdomstiden. Er jo trygt og spennende. Er heterofil voksen nå.

Anonymkode: 694c6...ba7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...