AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #1 Skrevet 22. juli 2021 Jeg har kjøpt en ting fra en nettbutikk, den ble sendt samme dag og blitt fraktet fra Stavanger til Oslo på kort tid, har vært innom 2 terminaler dom gikk svert fort men i Oslo har den ligget urørt siden mandag ettermiddag. Noen som vet hva det kan komme av? Kan de rett og slett ha rotet bort pakken eller kan lappen de scanner med ha blitt ødelagt så den ikke lenger spores? har bestilt mage ting tidligere og da har det gått fort og uten lange stopp, er engstelig for at de har rotet den bort for det er en dyr gjenstand på over 10 000 kroner Anonymkode: ce99a...046
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #2 Skrevet 22. juli 2021 Jeg har vært borti lignende, men da var jeg avsender. det stod at pakken var innlevert og videresendt, i nesten tre døgn, før mottaker plutselig fikk melding om å hente pakken. Det skulle være en del «mellomstasjoner», men de kom aldri opp. Så det kan være noe feil i systemet. Anonymkode: ef3be...f35
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #3 Skrevet 22. juli 2021 Tipper de bruker Postnord, verdens dårligste firma. Anonymkode: 7e8f2...722
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #4 Skrevet 22. juli 2021 Postnord eller ColliCare? 😆 Anonymkode: a6f84...000
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #5 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har vært borti lignende, men da var jeg avsender. det stod at pakken var innlevert og videresendt, i nesten tre døgn, før mottaker plutselig fikk melding om å hente pakken. Det skulle være en del «mellomstasjoner», men de kom aldri opp. Så det kan være noe feil i systemet. Anonymkode: ef3be...f35 Takk for svar det er det jeg håper, så hvis det har skjedd skal pakken allerede være ankommet postkontoret men har enda ikke fått melding om å hente pakken, skal ringe postkontoret her i 11 tiden å spørre om de har fått inn pakken ellers må jeg bare ringe posten direkte og spørre hva som har skjedd Anonymkode: ce99a...046
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #6 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tipper de bruker Postnord, verdens dårligste firma. Anonymkode: 7e8f2...722 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Postnord eller ColliCare? 😆 Anonymkode: a6f84...000 Det hadde ikke forundret meg, men tror de bruker posten/bring, er hvertfall det som står på første sporingssted på appen til posten Anonymkode: ce99a...046
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå