AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #1 Skrevet 22. juli 2021 Kan noen forklare meg det kort? Tenker på vaksinepass,skjema som må fylles ut,hvordan det er på flyplassen....osv. Jeg er fullvaksinert. Anonymkode: afa2a...a62
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #2 Skrevet 22. juli 2021 Print av vaksinepass med QR kode. Elektronisk helseskjema 48 timer før. Elektronisk helseskjema hjem igjen. Per nå slipper du karantene inn i Spania, mulig med unntak av Rogaland som er rød (har ikke satt meg inn i det da jeg bor i grønn region). Men du må ha karantene hjem igjen tross vaksinepass, men slipper unna med hjemmekarantene i og med at du er vaksinert. Tror også man kan teste seg ut etter 7 dager. Anonymkode: d1ae6...114
Gjest Linny111 Skrevet 22. juli 2021 #3 Skrevet 22. juli 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Print av vaksinepass med QR kode. Elektronisk helseskjema 48 timer før. Elektronisk helseskjema hjem igjen. Per nå slipper du karantene inn i Spania, mulig med unntak av Rogaland som er rød (har ikke satt meg inn i det da jeg bor i grønn region). Men du må ha karantene hjem igjen tross vaksinepass, men slipper unna med hjemmekarantene i og med at du er vaksinert. Tror også man kan teste seg ut etter 7 dager. Anonymkode: d1ae6...114 Må man i karantene fra mørkerødt land selv om man har vaksinepass? Trodde man slapp karantene fra alle land om man var fullvaksinert. Har du kilde på dette? (vet at det endrer seg hele tiden)
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #4 Skrevet 22. juli 2021 Du trenger ikke alt det der. Det eneste du trenger å forberede er å lære deg å si nueve cervezas por favor. Anonymkode: 2d465...109 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #5 Skrevet 22. juli 2021 Gå inn på fri sine sider. Der får du klart svar. Ingen karantene for fullvaksinerte med mindre de er syke, eller har hatt nærkontakt med påvist syke. Fhi er det du må forholde deg til ved hjemkomst. Anonymkode: 8ffa9...d95
Viernes Skrevet 22. juli 2021 #6 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Print av vaksinepass med QR kode. Elektronisk helseskjema 48 timer før. Elektronisk helseskjema hjem igjen. Per nå slipper du karantene inn i Spania, mulig med unntak av Rogaland som er rød (har ikke satt meg inn i det da jeg bor i grønn region). Men du må ha karantene hjem igjen tross vaksinepass, men slipper unna med hjemmekarantene i og med at du er vaksinert. Tror også man kan teste seg ut etter 7 dager. Anonymkode: d1ae6...114 De fra Rogaland trenger en negativ coronatest, hvis de ikke er fullvaksinerte. Det har ikke noe med karantene inn i Spania å gjøre. Ingen fra Norge trenger det. Ts: du trenger å fylle ut helseskjemaet og få qr-koden som du viser på flyplassen ved ankomst. Det er flyselkapet i Norge som vil se vaksinebeviset, men stikkprøver kan forekomme på destinasjon.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #7 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Gå inn på fri sine sider. Der får du klart svar. Ingen karantene for fullvaksinerte med mindre de er syke, eller har hatt nærkontakt med påvist syke. Fhi er det du må forholde deg til ved hjemkomst. Anonymkode: 8ffa9...d95 Foreningen for kjønns- og seksualitetsmangfold gir klare svar om reise og karantene? Anonymkode: cc7f5...55c
Dolce Skrevet 23. juli 2021 #8 Skrevet 23. juli 2021 Her finner du svar på det meste (nesten uansett hvor du skal): https://reopen.europa.eu/en Legg inn hvor du reiser fra, og hvor du skal til. Pluss eventuell mellomlanding. Da kommer det opp av hva du trenger å huske på - både ved avreise, ankomst og hjemreise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå