Gå til innhold

Hvis damer måtte ha valgt mellom "Alan eller Charlie" Ifra Two and a Half Men TV serien

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvem ville du valgt?

Alan er vel snyltern men familie personen.

Charlie ligger rundt men er mer økonomiskt ansvarlig.

Anonymkode: b4836...cfa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Charlie er ikke økonomisk ansvarlig, om noe er han økonomis uansvarlig (har ikke oversikt over egen økonomi, og bruker sinnsykt med penger på prositituerte, narkotika, alkohol osv.  Det var en episode om at han brukte mer enn hva som kom inn, og det var da han ble "Charlie Waffles (?)".

Jeg ville levd som enslig og i sølibat hvis disse to var de eneste valgene jeg hadde.

Anonymkode: 38853...ea9

• Liker 16
Skrevet (endret)

Charlie økonomisk ansvarlig? Han sløste jo penger som en full sjømann, og gikk nesten konk på et tidspunkt, og ble nødt til å kutte ned på horekjøpene sine....

Jeg ville ikke hatt noen av de to. Alan fordi han er en fjott, og Charlie fordi han har drevet menneskehandel og kjøpt prostituerte og ser på kvinner som bruk og kast.

Charlie Sheen var ikke så mye bedre i virkeligheten heller og drev med stort sett det samme som rollefiguren Charlie, helt til det ble slått fast at han har fått HIV. Da ble han nødt til å begrense det utsvevende sexlivet sitt en smule.

Endret av Million
rettet fra "aids" til "HIV", for det er det han har!
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg var absolutt nødt til å velge så hadde jeg valgt Charlie.

Han setter familien først (Alan og sønnen bor der i alle år helt gratis, han dropper dama han skulle gifte seg med og elsket for hun ville kaste de på dør når de ble gift osv)

Alan hadde min sympati i starten, men etter hvert i serien blir han en skikkelig ufordragelig snylter:

- "Glemmer" lommeboka konstant, stikker av fra resturant regningene
- Gjemmer bort penger til "gamle Alan" 
- Snakker dritt om Charlie, alltid hvor ond, kald og ufølsom han er (selv om han lar han og sønnen bo der GRATIS i flere år).
- Klager over jobben til Charlie som ikke er god nok (suksessfull jinglelåt skriver med hus på Malibu beach? Tapeeer..)
- Han driver eget firma men kan ikke betale en regning eller betale litt i leie
- Så fort han finner ei å gifte seg med og vinner i lotto så flytter han
- Når han er blakk kommer han tilbake
- Sjalu og snakker ned på Charlies livsstil mens han ønsker nøyaktig den samme selv
- Klager på at han ikke har råd til et hus (PÅ STRANDA)

Anonymkode: 61417...1e5

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Charlie!

Han er kjekk og morsom, og den som er mest lik meg. Men det kan jo gå som et minus også, jeg hadde jo blitt dratt med i den livsstilen og så hadde vi vel drukket og snortet oss ihjel sammen i Vegas eller noe. 

Alan har jeg null seksuell tiltrekning til, så helt uaktuelt. Selv om det er et helsemessig smartere valg, men gud så mye mindre gøy.

Nå er jo begge misogynistiske drittsekker da, så det er litt pest eller kolera. 

Anonymkode: f9740...f79

• Liker 4
Skrevet

Alan, om han hadde vært yngre - sett ut som han gjør i "Pretty in Pink", der er han så søt. 

Ville aldri valgt noen som ligger rundt. 

• Liker 2
Skrevet
Million skrev (1 time siden):

Charlie økonomisk ansvarlig? Han sløste jo penger som en full sjømann, og gikk nesten konk på et tidspunkt, og ble nødt til å kutte ned på horekjøpene sine....

Jeg ville ikke hatt noen av de to. Alan fordi han er en fjott, og Charlie fordi han har drevet menneskehandel og kjøpt prostituerte og ser på kvinner som bruk og kast.

Charlie Sheen var ikke så mye bedre i virkeligheten heller og drev med stort sett det samme som rollefiguren Charlie, helt til det ble slått fast at han har fått aids. Da ble han nødt til å begrense det utsvevende sexlivet sitt en smule.

Han har ikke AIDS!! Han er hiv positiv, og det er langt unna AIDS. Nå behandler man hiv med tabletter, og de kan leve et liv uten særlig restriksjoner. 

• Liker 6
Skrevet
tirben skrev (6 minutter siden):

Han har ikke AIDS!! Han er hiv positiv, og det er langt unna AIDS. Nå behandler man hiv med tabletter, og de kan leve et liv uten særlig restriksjoner. 

Beklager, jeg skrev feil. Kan rette innlegget mitt. Du har helt rett. Vet ikke hva jeg tenkte på! Sovet litt lite i natt 😆

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av de er noe attraktive..hverken utseende eller personlighet. Triste valg.

Anonymkode: a836f...a38

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva synes du om Berta? Hun er litt morsom.

Anonymkode: b4836...cfa

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker hun nabojenta, jeg. 

Som noen sa her er Charlie vs. Alan litt "pest eller kolera"... men på toppen av hele fjellet med dårlige sider/vaner hver av dem har, så er det en ting jeg takler dårligere enn NOE annet, og det er sutring. Og Alan er en skikkelig sutreunge. Sutre-sutre-sutre. Så da får det bli Charlie. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke hatt noen av de. Det er litt sånn jeg føler det i det virkelige livet også, at jeg ikke vil ha noen av de som jeg kan få, så derfor lever jeg alene, mens jeg drømmer om å finne den (min) rette😄

Anonymkode: e564b...351

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tatt Charlie først for deretter å kaste meg over Alan slik at Charlie fikk oppleve å bli vraket til fordel for sin bror, det ville oppstått en kamp mellom dem der jeg kunne utnytte begge to mens jeg ventet på at Jake skulle vokse opp, for han er litt dum og derfor enda lettere å utnytte.

Anonymkode: b8ea4...fc9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde heller levd i sølibat resten av livet. Enrique Inglesias var med i én episode, kunne godt valgt ham.

Men for å være med på leken: Alan. Han er enkel å manipulere og godtroende, han vet iallfall hva husarbeid er og jeg skulle nok sparket ham tilbake til det kiropraktor-kontoret. 

Charlie er bare motbydelig. 

Anonymkode: c19c3...c90

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...