Gå til innhold

Maten i Legoland

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er denn like crap og dyr som Tusenfryd?

Anonymkode: 0ab99...868

AnonymBruker
Skrevet

Vi var der for 2 år siden før korona. Men ja, maten var ikke bra og det var laaaange køer rundt lunch tid. Anbefaler å ta med matpakke.

Anonymkode: 44a69...4cd

Skrevet

Vi hadde med egen mat for å slippe all kø

AnonymBruker
Skrevet
MarianneE skrev (44 minutter siden):

Vi hadde med egen mat for å slippe all kø

Hvor tok dere med mat fra? Dagligvare? Hva tok dere med som holder seg greit i en sekk, om jeg kan spørre? 

Anonymkode: 0de8d...1c5

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvor tok dere med mat fra? Dagligvare? Hva tok dere med som holder seg greit i en sekk, om jeg kan spørre? 

Anonymkode: 0de8d...1c5

Vi bodde på Lalandia og smurte oss rett og slett matpakker av mat vi hadde kjøpt i matbutikken tidligere. Sekk på ryggen og en liten kjølebag mener jeg å huske vi brukte. Det er tre år siden da

AnonymBruker
Skrevet

Syntes maten var helt grei, og ihvertfall bedre enn Tusenfryd som er noe av det verre jeg har vært borte i. Ellers er det bare å smøre med seg noen rundstykker med pålegg, litt frukt og slenge i sekken. 

Anonymkode: b7513...f2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Legoland har bedre mat enn tusenfryd. 

Anonymkode: 8fbe3...f2d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ålreit mat på legoland! Vi spiste i westernland i fjor, og både voksne og barn var fornøyde. 

Anonymkode: fce6d...1e3

Skrevet

Jeg synes Legoland har bedre mat enn Tusenfryd. For min del skal det uansett vært skikkelig dårlig før jeg hadde giddet å ta med mat utenfra og bære rundt på det hele dagen. Vi har vært i Legoland flere ganger og synes ikke køer er et problem. Det er enkelt å holde seg unna den aller travleste tiden og heller spise litt før eller etter. 

Skrevet (endret)

Du trenger heller ikke kjølebag. Et par små kjøleelementer som du kan kjøpe over alt (Clas Ohlsson, Obs, Europris) lagt mellom matpakke og saftflasker holder maten kjørlig noen timer. Ikke kjøleskapskald, men ikke 30 grader heller.

Skal dere være der 6-8 timer,så rekker ikke mat å bli dårlig, selv om den er noe lunken på slutten. Jeg ville spist frukt og yoghurt først, og spart brødskivene til slutt. Du kan kjøpe mer drikke uten å stå i en lang kø, de har drikkeautomater som selger vann også.

Edit: Jeg er enig i at Legoland har bedre mat enn Tusenfryd og Dyreparken. Sats på å ta med matpakke som lunsj, og spis varmmat sent på ettermiddagen.

Endret av ops2
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...