Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
jeg har tatt en rekke eggløsningstester over noen mnd. Alle kommer med to streker hvor den nesten er positiv. Ikle hatt mensen på tre mnd men det er ikke uvanlig. Noen andre med slike erfaringer når det kommer til testene? 

Anonymkode: 61455...2d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg brukte de fra BabyPlan var strekene sterke gjennom hele syklus. Synes det var vanskelig å tolke de. Så jeg bruker kun de fra Normal, og der er de svake/nesten ikke strek før faktisk eggløsning. Så jeg er mer fornøyd med de.

Anonymkode: f2577...d1b

AnonymBruker
Skrevet

Om det er vanlig for deg å ha sykluser på over tre måneder er det ikke sikkert du har eggløsning i det hele tatt! Eventuelt at et egg forsøker å slippe mange ganger (kan gi positiv eggløsningstest flere ganger i en syklus, da testene ikke fanger opp om egget faktisk slipper), vanlig ved f.eks PCOS. Jeg ville tatt kontakt med gynekolog for utredning nå om du prøver å få barn. Surt å skulle prøve selv i et år før man ber om hjelp om det allerede nå er tegn til at dere kanskje trenger hjelp (og det fins hjelp å få!).

Anonymkode: 3327a...10b

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du har PCOS. Kontakt gynekolog så får du tabletter gjør at du får eggløsning. 

Anonymkode: f5ed6...6ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...