AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #1 Skrevet 21. juli 2021 Ser at mennesker skriver om barn,aupair,og alt i mellom. Jeg har unger som leker,utforsker, opplever og er lykkelig. Men noen dager har de skit dager, alt er pyton og menneskerasen står ikke til dagen etter….jeg er veldig glad for sosiale medier ikke fantes når jeg var liten, da hadde foreldre glede av å se om deres metode for oppdragelse var bra eller ikke når barna ble voksen. Mamma politi var politi som fortjente samme respekt, hadde vi gjort noe galt var foreldrene på samme parti. Om ikke var vi på kant med loven. La barn komme tilbake til hvor alt er lov til du får politiet på nakken Anonymkode: e8da1...b1b
vinterdekor Skrevet 21. juli 2021 #2 Skrevet 21. juli 2021 Enig. Men man får ikke politiet på nakken dersom man ikke har en kjip nabo, venn som er pietistisk. I dag kan ikke barna ha epleslang engang, uten at man mottar sms om at de må slutte. Barna må slutte med ring på spring og slutte å leve. Barn er uønsket på denne kloden. Hvordan skal det gå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå