AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #1 Skrevet 21. juli 2021 Mann 50 her. Har et slags forhold til en yngre kvinne med små barn. Vi kysser, har sex og oppfører oss som kjærester når vi er alene sammen, men hun er nylig kommet ut av et vanskelig forhold(9mnd siden). Hun ønsker ikke at vi skal være kjærester, men gir uttrykk for at hun har følelser for meg. hvor lenge kan jeg holde ut? Jeg har sterke følelser og føler meg avvist på en måte. er det «normalt» i dag å holde på som kjærester uten å være det? Anonymkode: 5e5de...b10
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #2 Skrevet 21. juli 2021 Hvor lenge har dere holdt på da? Og ja, det er tydeligvis ganske vanlig. Du må si fra hva du vil og om hun vil noe annet enn deg må du ta et valg på om du gidder. Anonymkode: 338d1...c6b
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #3 Skrevet 22. juli 2021 Ja det er vanlig. Men forholdet er ufruktbart viss dere vil forskjellig. Du må finne ut, om hun kun vil ha det slik fremover i lang tid. Eller om det er bare for en kortere periode. Da kan du ta avgjørelse om du vil fortsette og vente Anonymkode: af3d7...61a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå