Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og exen har hatt et ganske vanskelig forhold, det har vært psykisk vold, ikke minst fysisk. Alle andre så det bortsett fra meg, fordi jeg var så forelsket. Det kunne være veldig bra, til at det plutselig ble veldig dårlig. Om og om igjen, jeg ble jo tilslutt dårlig av forholdet, og måtte til slutt gå fra han, det ble et bittert brudd mellom oss. Likevel har vi hatt kontakt over mld/tlf fordi jeg på en måte fortsatt er glad i han? Vi har kjent hverandre i 7 år. Jeg har ingen følelser igjen, og klarer jo fint å se han sammen med en annen. Det er bare det at jeg klarer ikke være glad på hans vegne om han har gjort noe "bra" i livet eller oppnådd annen suksess? Hvorfor er jeg sånn? 

Ikke at han bidrar til noe spesielt positivt til livet mitt, men er veldig vanskelig når vi har kjent hverandre i så mange år. Det går vel heller kanskje ikke ann å være venner? Hva bør jeg egentlig gjøre i min situasjon?

Anonymkode: 9204f...a00

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det du bør gjøre, er å fokusere på andre ting enn eksen din. 

Anonymkode: c4e1d...d8b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vanlig det om bruddet var sårt. Blir bedre med tiden.

Anonymkode: 850c4...fe6

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal du være glad på hans vegne? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble heller ikke glad på eksen vegne da han ble sammen med ei dame som var millionær.

For han skyldte meg masse penger privat og hadde masse bidragsgjeld som han ikke betalte et rødt øre på. Passa på å ha såpass lite inntekt at han ikke ble trukket i bidrag. Mens han levde i sus og dus på nyedama sine penger.

Til slutt ble hun lei og han ble dumpa. 

Anonymkode: 1621d...88a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså, det har vært vold i bildet. Hvorfor i alle dager skylder du han å være glad på hans vegne?? Det gjør du jo ikke i det hele tatt. Det beste du gjør er å komme deg videre og ikke tenke på han. Ikke vær venn med en som har behandlet deg slik.

Anonymkode: a12aa...c96

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...