AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #1 Skrevet 21. juli 2021 Har lest så mye om at kvinner ønsker at vi menn har tekst på Tinder profilen. Jeg har forsøkt dette nå en stund, og det gir ingen forskjell i matches. Blir kvinner skremt når menn gjør Tinder så seriøst? Jeg har sveipet cirka 200 kvinner (ikke tull), og har sett kanskje 1-2 profiler som skriver hvem de er og hva de ser etter. Omtrent ingen kvinner har noe bio. Jeg begynner å tenke på; en ting er hva mange kvinner sier på forum (eks; «menn bør ha tekst» og «jeg sveiper ikke på menn uten bio» osv osv. Og når alt kommer til stykket, så får jo ikke menn flere likes på Tinder. «En ting er hva man sier - noe annet er hva man gjør.» Noen synspunkt eller tanker rundt dette, andre som tenker det samme? Anonymkode: 7662c...92b
Gjest TheCatLady Skrevet 21. juli 2021 #2 Skrevet 21. juli 2021 Jeg har alltid tekst og ønsker at menn har det også, men det kommer an på hva man skriver. Ikke sånn at det man skriver nødvendigvis treffer alle. Jeg ser egentlig ikke problemet. Jeg har tekst selv fordi jeg ønsker det og kommer til å ha det uansett hvilken det gjør eller ikke gjør. Husk at det er enkeltpersoner som svarer og ikke alle kvinner. Noe funker for noen og andre ting for andre. Det er ingen sikker oppskrift som gir deg masse matcher selv om enkelte ting hjelper på.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #3 Skrevet 21. juli 2021 Endrer stadig profil, tekst eller ikke tekst, tonen i det jeg skriver, hva jeg skriver... Det er alltid aktuelt 👍 kvinne Anonymkode: fd146...767
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #4 Skrevet 21. juli 2021 Dette har selvsagt blitt "forsket" på, og konklusjonen var at menn fikk færre likes med profiltekst enn uten. Antakeligvis fordi tekst øker sjansen for feilsteg og trigging av røde flagg. Dvs bildene er det som gir likes, tekst kan kun trekke i negativ retning. Selv om det er mange kvinner som i det minste sier de vil ha tekst, er det egentlig (marginalt) negativt. Anonymkode: 6ee77...fcf 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #5 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette har selvsagt blitt "forsket" på, og konklusjonen var at menn fikk færre likes med profiltekst enn uten. Antakeligvis fordi tekst øker sjansen for feilsteg og trigging av røde flagg. Dvs bildene er det som gir likes, tekst kan kun trekke i negativ retning. Selv om det er mange kvinner som i det minste sier de vil ha tekst, er det egentlig (marginalt) negativt. Anonymkode: 6ee77...fcf Poenget er vel ikke å få flest mulig likes, men å få bedre matcher ut av det? Desto tidligere sorteringen skjer, desto mindre frustrerende føles det. Anonymkode: 046e5...566 6
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #6 Skrevet 22. juli 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Poenget er vel ikke å få flest mulig likes, men å få bedre matcher ut av det? Desto tidligere sorteringen skjer, desto mindre frustrerende føles det. Anonymkode: 046e5...566 For en mann er poenget å få flest mulig likes. Med 20 likes kan man velge litt, med 0-3 likes er det ganske håpløst. Det beste for menn er nesten alltid å maksimere antall likes. Bilder av toppturer og skiturer, og ingen tekst er det som gir best uttelling. Anonymkode: 6ee77...fcf 1
Gjest TheCatLady Skrevet 22. juli 2021 #7 Skrevet 22. juli 2021 (endret) Tekst kan forvandle en veldig anonym profil. Jeg har likt flere profiler der bildene ikke ga noe særlig informasjon, men teksten traff. Men med tanke på alt tullet mange skriver i bioen så er det kanskje ikke rart at noen menn får færre likes av det. Bildene er jo det som gir mest uttelling, men det at alle skal fake seg til en friluftslivmannpersona når de har vært på en fjelltur i løpet av de siste 20 årene synes jeg egentlig er litt morsomt. Lurer på om det øker sjansene for å finne noen når man treffer hverandre og oppdager at den andre helst tilbringer fritiden i sofaen, men kanskje det funker hvis begge har gjort og egentlig er en sofagris Endret 22. juli 2021 av TheCatLady
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #8 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): For en mann er poenget å få flest mulig likes. Med 20 likes kan man velge litt, med 0-3 likes er det ganske håpløst. Det beste for menn er nesten alltid å maksimere antall likes. Bilder av toppturer og skiturer, og ingen tekst er det som gir best uttelling. Anonymkode: 6ee77...fcf Jeg har likt flere pga tekst, men også valgt bort pga tekst. Noen har hatt en morsom tekst som har gjort at selv om ikke bildene falt helt i smak så gjorde teksten det. De som har masse friluftsbilder, telt, bål, fjell og sykkel med sykkeldrakt ala Tour de France, går rett til venstre. Vi passer ikke sammen. Har likt noen som kun har ett fjellbilde da, for jeg tenker at en tur i løpet av ti år kan sikkert jeg få til og, jeg dør ikke av det, mest sannsynlig 🤷🏼♀️😅 Endte opp med en litt rastløs sofapotet som foretrekker tur til Syden fremfor Gaustatoppen. Og det passer helt perfekt for meg! Anonymkode: 41979...55b
Uni Skrevet 22. juli 2021 #9 Skrevet 22. juli 2021 Tekst er der man kan vise at man har noe i huet, noe som kan gi stort pluss. Hvis man skriver at man har gått livets harde skole så trekker det ned 😜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå