AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #1 Skrevet 21. juli 2021 Noen som har noen erfaringer med å bytte mellom to siving-studier etter typ 1 år? Har fått plass på førstevalget mitt, en siving-linje på NTNU, men sto mellom den og en annen og er redd jeg kommer til å angre. Er mye av de samme fagene første året, men er også et par som er annerledes. Vil det være vanskelig å kunne hoppe inn i 2. året på en annen linje, og heller ta opp fagene jeg mangler fra førsteåret på siden? (Sett at jeg kommer inn på den andre linja så klart) Finner litt informasjon om det på NTNU-sine nettsider, men det er veldig vagt og vil gjerne høre noen konkrete erfaringer Anonymkode: df663...c8f
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #2 Skrevet 23. juli 2021 Du må fullføre første året, før du kan bytte. Anonymkode: 8464c...81f 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #3 Skrevet 23. juli 2021 Ta kontakt med en rådgiver når det nærmer seg studieslutt etter første året. Det er mulig å bytte. Anonymkode: 78e2e...fca
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #4 Skrevet 23. juli 2021 Det bør gå greit, er ganske vanlig. Studieveilederne er behjelpelige med å legge opp en overgangsplan. Anonymkode: 571c7...50b
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #5 Skrevet 23. juli 2021 https://innsida.ntnu.no/wiki/-/wiki/Norsk/Overgang+mellom+studieprogram Anonymkode: 6bd30...3d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå