Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg fikk ei venninne for et år siden. Jeg vet at det er et kort vennskap, men det er det beste vennskapet jeg har opplevd. Vi har mye til felles og vi pleide å møtes 1-3 ganger i uka og vi prata om alt. Rundt påske begynte hun å ikke vise tegn til å møtes. Dersom jeg ringte/sendte melding svarte hun. Når jeg spurte om å finne på ting sa hun ja, men kunne ikke når datoen kom. Dette er fra påske og utover, ikke før da hun tok kontakt og ville møtes like mye som meg. Jeg fortalte etterhvert at jeg følte at noe var galt mellom oss, og at det ikke virket som at hun var så interessert i et vennskap med meg som før. Jeg spurte også om hun hadde mer stress i livet og om alt var ok. Hun sa at alt var som normalt, og at hun ville møtes og ha meg som venn. Likevel har hun ikke tatt kontakt. I det siste har jeg merka at hun liker ting jeg legger ut på some og ser historiene jeg legger ut. Jeg har veldig lyst til å skrive en melding til henne og si hvordan jeg opplever det, og at jeg ikke orker å gå rundt og håpe mer. Jeg vil ikke sende det på en abklagende måte da jeg mener at ingen er pliktig til å holde kontakt med andre. Det er bare så  veldig vondt å se at hun gir faen i meg, mens hun er med andre hele tiden. Samtidig er der forvirrende at hun liker innleggene mine på some. Jeg ønsker vennskapet tilbake, men hvis hun ikke vil ønsker jeg gjerne en forklaring. Jeg føler meg så dårlig fordi jeg ikke aner hva som skjedde...

Anonymkode: 75e4f...e09

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg glemte å stille spørsmålet: er det lurt eller burde jeg la det gå? Vi er 22 og 23 år, og har fullført det første året på et femårig studie sammen

AnonymBruker
Skrevet

Det høres heilt vanlig ut. At en er mer med hverandre i noen perioder, spesielt på studie hvor en skal bli kjent med mange nye. Jeg hadde ikke sagt noe, men gått videre.. 

Anonymkode: 77e68...28d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det høres heilt vanlig ut. At en er mer med hverandre i noen perioder, spesielt på studie hvor en skal bli kjent med mange nye. Jeg hadde ikke sagt noe, men gått videre.. 

Anonymkode: 77e68...28d

Takk for svar, da dropper jeg å sende en melding ❤ mulig at jeg blir veldig emosjonell, merker at det har dannet seg sp mange gjenger mens jeg går der helt alene. Er vondt og tøft, særlig når det er en ny by der jeg ikke kjenner noen.

Skrevet

Hadde ikke villet sagt noe mer. Du har jo allerede gjort henne oppmerksom på dette, og da ligger ballen hos henne. Jeg tror hun ser på deg som en god venn, men at hun nå også søker nye vennskap for å utvide vennekretsen. 
prøv å bli kjent med andre du også, slik at du har flere å spille på. Ofte kan man henge med noen en periode, så får man behov for andre folk med nye inntrykk. Betyr ikke att kontakten er over, bare at en trenger ulike venner til ulike behov 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...