Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå begynner det å bli veldig slitsomt...Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Mannen malte huset og snekret ny veranda til jul, etter at han tvang meg til å mase på han i nesten 2 måneder! Ikke bare tok det lang tid før han begynte, men han gjorde også en utrolig dårlig jobb, følte jeg måtte følge med på alt han drev på med, ellers ble det bare tull og sløv. Ikke så koselig at han tvinger meg til å mase så fælt... føler han er litt udugelig. Fikk ikke 5 minutter til å slappe av engang.

Det var bare starten, jeg sa til han nylig at jeg ikke var fornøyd med jobben han gjorde og at jeg ville ha en annen farge på huset. Nå kommer han bare med unnskyldinger. Sier ting som "er opptatt med jobb" "er for sliten" "gjør det når jeg får fri". Dette sier han altså også etter han har kommet hjem fra jobb og har minst 4 timer før han må sove. Utrolig døvent. 

Er dette normalt? Har alle en så sløv mann? Har prøvd å spørre veninner om råd når han har vært på jobb, de er helt enige med meg, veranda ser ikke proff ut, en snekker ville gjort det bedre. Hva burde jeg gjøre? 😾

Anonymkode: 67d6a...901

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kødder du? Du står over han for å passe på at jobben blir gjort ordentlig? 

Alle er sløve inninellom. Virker jo som han mister energi av deg. Hva med å gjøre det selv om du må bytte farge? Jenter kan og snekre, vedlikeholde ting, male og div. Kanskje han blir mer med om du bidrar, og ikke bare klager og står over han.... 

Anonymkode: e4f94...c8f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kan du forklare hvorfor du ikke var med å bygge verandaen istedenfor å syte og klage ? 
Sett på og studér Sinnasnekker’n  på TVNorge og lær ! 
Der får alle damene beskjed om å bidra istedenfor å klage 

Anonymkode: c7e05...f02

• Liker 4
Skrevet

Male kan du da gjøre. Eller sitter du i rullestol?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er veldig opptatt på fritiden, har mer enn nok med grønnsakshage og veninner, tusen takk. Jeg driver IKKE med oppussing for å så det sann.

Ts

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av swilmann
AnonymBruker
Skrevet

Trolletråd laget av mann

Anonymkode: 93815...253

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

AKKURAT sånn er min mann også! Vi skulle liksom fikse og ordne litt i sommer, og begynte med badet. Men med engang badet ble ferdig revet, så satt han seg ned og gadd ikke gjøre noe! Jeg ble stående alene med flisinga, mens han bare så på sport???? 

Nå, 3 uker senere, er badet fortsatt uferdig og jeg spør hver dag om han gidder å gjøre noe idag, men han snylter bare av det! Fy søren ass... Lurer på om jeg må leie inn en polakk eller noe😡

Anonymkode: c3980...e99

• Liker 1
Skrevet

Slutt å fore disse anonyme trollene da please. Er så mange trolletråder nå.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

AKKURAT sånn er min mann også! Vi skulle liksom fikse og ordne litt i sommer, og begynte med badet. Men med engang badet ble ferdig revet, så satt han seg ned og gadd ikke gjøre noe! Jeg ble stående alene med flisinga, mens han bare så på sport???? 

Nå, 3 uker senere, er badet fortsatt uferdig og jeg spør hver dag om han gidder å gjøre noe idag, men han snylter bare av det! Fy søren ass... Lurer på om jeg må leie inn en polakk eller noe :)

Anonymkode: c3980...e99

Ja, sånn kan det gå.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er veldig opptatt på fritiden, har mer enn nok med grønnsakshage og veninner, tusen takk. Jeg driver IKKE med oppussing for å så det sann.

Ts

Men trollemor, har du tid til å knulle mannen din innimellom eller er du for opptatt til det også?

Anonymkode: 08cee...1c5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ts

Men da slutter du å klage da! 
Mannen din også er også opptatt med sine egne ting , akkurat som du ! 

Anonymkode: c7e05...f02

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Mannen malte huset og snekret ny veranda til jul

Dere malte huset og snekret veranda i desember faktisk 😅 Det er uvanlig i Norge 

Anonymkode: f906c...38a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts

😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå begynner det å bli veldig slitsomt...Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Mannen malte huset og snekret ny veranda til jul, etter at han tvang meg til å mase på han i nesten 2 måneder! Ikke bare tok det lang tid før han begynte, men han gjorde også en utrolig dårlig jobb, følte jeg måtte følge med på alt han drev på med, ellers ble det bare tull og sløv. Ikke så koselig at han tvinger meg til å mase så fælt... føler han er litt udugelig. Fikk ikke 5 minutter til å slappe av engang.

Det var bare starten, jeg sa til han nylig at jeg ikke var fornøyd med jobben han gjorde og at jeg ville ha en annen farge på huset. Nå kommer han bare med unnskyldinger. Sier ting som "er opptatt med jobb" "er for sliten" "gjør det når jeg får fri". Dette sier han altså også etter han har kommet hjem fra jobb og har minst 4 timer før han må sove. Utrolig døvent. 

Er dette normalt? Har alle en så sløv mann? Har prøvd å spørre veninner om råd når han har vært på jobb, de er helt enige med meg, veranda ser ikke proff ut, en snekker ville gjort det bedre. Hva burde jeg gjøre? 😾

Du kan gjøre det selv?

Anonymkode: 7f7aa...d33

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...