Gjest Violetta Skrevet 16. september 2005 #1 Skrevet 16. september 2005 Her har jeg strøket og strøket på nye gardiner i timevis og så viser det seg at den ene lengden av fem er ti cm. kortere enn de andre! På pakken står det at de har samme lengde. Noe så utrolig irriterende! Ville bare få ut litt frustrasjon.
lillesky Skrevet 17. september 2005 #2 Skrevet 17. september 2005 Så irriterende! Husk å si det i butikken når du får rinktig lengde!
Gjest Violetta Skrevet 17. september 2005 #3 Skrevet 17. september 2005 Så irriterende! Husk å si det i butikken når du får rinktig lengde! ← Det er det som er mest irriterende. Gardinene er kjøpt hos Sparkjøp som ligger et godt stykke herfra, og jeg har ikke bil. Tar i hvert fall en time med buss å komme seg dit. Så det blir vel ikke til at jeg får byttet dem en gang... Og jeg som likte dem så godt og var så fornøyd!
Kristin Skrevet 17. september 2005 #4 Skrevet 17. september 2005 Ring dem.... Kanskje de sender en ny i posten...
Gjest Violetta Skrevet 17. september 2005 #5 Skrevet 17. september 2005 Ring dem.... Kanskje de sender en ny i posten... ← God ide, skal prøves, men tviler på det egentlig. Takk for tanken.
Gjest Gjesta Skrevet 17. september 2005 #6 Skrevet 17. september 2005 De bør absolutt sende deg en ny. Krev det.
Gjest Violetta Skrevet 17. september 2005 #7 Skrevet 17. september 2005 De bør absolutt sende deg en ny. Krev det. ← De ville ikke sende en ny, men jeg kunne komme inn med den jeg har så kunne jeg få en ny.
lillesky Skrevet 17. september 2005 #8 Skrevet 17. september 2005 De ville ikke sende en ny, men jeg kunne komme inn med den jeg har så kunne jeg få en ny. ← Men sa du at du bor langt unna
Gjest Violetta Skrevet 17. september 2005 #9 Skrevet 17. september 2005 Men sa du at du bor langt unna ← Ja, men det var ikke mulig for dem å sende i posten sånn.
LilleBille Skrevet 17. september 2005 #10 Skrevet 17. september 2005 - ikke at det er noen trøst - men du er ikke den første - men fy f. så irriterende - skjønner deg veldig godt. Jeg kjøpte nye gammeldagse "blondegardiner" til badet - av alle dager på lille julaften - for et par år siden - og skulle henge dem opp på kvelden - da vi ventet fullt hus dagen etter - var minst 10 cm forskjell .. og ikke mulig å få byttet ... skikkelig irriterende - og da jeg kom tilbake etter jul - hadde de ikke fler igjen.
Gjest Violetta Skrevet 17. september 2005 #11 Skrevet 17. september 2005 - ikke at det er noen trøst - men du er ikke den første - men fy f. så irriterende - skjønner deg veldig godt. Jeg kjøpte nye gammeldagse "blondegardiner" til badet - av alle dager på lille julaften - for et par år siden - og skulle henge dem opp på kvelden - da vi ventet fullt hus dagen etter - var minst 10 cm forskjell .. og ikke mulig å få byttet ... skikkelig irriterende - og da jeg kom tilbake etter jul - hadde de ikke fler igjen. ← De hadde en lengde igjen av mine da jeg ringte i dag, og den skulle de legge av til meg. Får bare håpe den er like lang så de andre da...
LilleBille Skrevet 18. september 2005 #12 Skrevet 18. september 2005 De hadde en lengde igjen av mine da jeg ringte i dag, og den skulle de legge av til meg. Får bare håpe den er like lang så de andre da... ← .. da får du krysse fingrene for at den ikke er like lang som den som var for kort da - det ville jo vært typisk...
Gjest Violetta Skrevet 18. september 2005 #13 Skrevet 18. september 2005 .. da får du krysse fingrene for at den ikke er like lang som den som var for kort da - det ville jo vært typisk... ← Det er akkurat det jeg er redd for da. Men jeg skal gjøre et forsøk. Kanskje jeg kan smiske med noen som har symaskin og kan sy, så de kan legge ned den ene litt. Det blir sikkert ikke nok, men bedre i hvert fall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå