AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #1 Skrevet 21. juli 2021 Jeg har nå datet en mann i snart tre måneder, og har i det siste lagt merke til en del mindre attraktive personlighetstrekk. I blant tenker jeg kanskje at han bare er usikker på seg selv, og derfor arrogant. I starten avfeide jeg det nok fordi han er sjarmerende og vi har kommet godt overens. Men nå kjenner jeg at det er på tide å avslutte det. Noen her inne som har datet/vært i et forhold med en narsissist som kan fortelle litt om hvordan personen oppførte seg i starten, eventuelle røde flagg? Syns det er interessant Anonymkode: 845b9...ae8
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #2 Skrevet 21. juli 2021 Kan han ikke bare være ett usikkert rasshøl? Anonymkode: 70495...53f 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #3 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg har nå datet en mann i snart tre måneder, og har i det siste lagt merke til en del mindre attraktive personlighetstrekk. I blant tenker jeg kanskje at han bare er usikker på seg selv, og derfor arrogant. I starten avfeide jeg det nok fordi han er sjarmerende og vi har kommet godt overens. Men nå kjenner jeg at det er på tide å avslutte det. Noen her inne som har datet/vært i et forhold med en narsissist som kan fortelle litt om hvordan personen oppførte seg i starten, eventuelle røde flagg? Syns det er interessant Anonymkode: 845b9...ae8 Var sammen med en i ett år for noen år tilbake. Han ødela meg fullstendig iløpet av det året. Veldig sjarmerende, all oppmerksomheten rettet mot meg og ville tilbringe hver all ledig tid med meg,føltes ut som at vi var sjelevenner, ønsket å gifte seg med meg i fremtiden, flytte sammen osv. Fantastisk sex og mye sex. Etter et par mnd ca, sprakk bobla. Voldsomt og oppfarende raseriutbrudd som ikke stemte overens med situasjonen, gretten, arrogant, manipulerende, forsøkte og gjøre meg sjalu med oppdiktede ekser, skulle ha meg til å vente på han for hver minste lille ting, taushet som straff,ville ha meg til å betale for det meste. Tilslutt sykeliggjorde han meg. Og jeg ble også syk, gradvis. Alt dette på 1 år. Anbefaler deg å komme deg vekk. Uten ett ord. Og er han bare en arrogant tosk, så er det ikke noe å samle på uansett 😊 Anonymkode: cdd6e...6a9 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #4 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Var sammen med en i ett år for noen år tilbake. Han ødela meg fullstendig iløpet av det året. Veldig sjarmerende, all oppmerksomheten rettet mot meg og ville tilbringe hver all ledig tid med meg,føltes ut som at vi var sjelevenner, ønsket å gifte seg med meg i fremtiden, flytte sammen osv. Fantastisk sex og mye sex. Etter et par mnd ca, sprakk bobla. Voldsomt og oppfarende raseriutbrudd som ikke stemte overens med situasjonen, gretten, arrogant, manipulerende, forsøkte og gjøre meg sjalu med oppdiktede ekser, skulle ha meg til å vente på han for hver minste lille ting, taushet som straff,ville ha meg til å betale for det meste. Tilslutt sykeliggjorde han meg. Og jeg ble også syk, gradvis. Alt dette på 1 år. Anbefaler deg å komme deg vekk. Uten ett ord. Og er han bare en arrogant tosk, så er det ikke noe å samle på uansett 😊 Anonymkode: cdd6e...6a9 Nokså samme erfaring her, bortsett fra det med oppdiktede ekser og å betale alt. Ellers kjenner jeg meg igjen i alt det andre. Manipulerte meg slik at jeg var på nippet til å støte vekk noen av mine aller nærmeste. Helt sykt å se tilbake på og se hvor vanskelig det er å innse hva man er midt oppe i. Skjønte lenge at det var noe veldig feil, men tok tid å komme seg ut av det. Det er eneste løsning - en narsissist kommer ikke til å forandre seg. Anonymkode: 104c7...a33 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #5 Skrevet 21. juli 2021 Du er ikke en narsissist bare fordi du er arrogant Anonymkode: 70957...049 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #6 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Var sammen med en i ett år for noen år tilbake. Han ødela meg fullstendig iløpet av det året. Veldig sjarmerende, all oppmerksomheten rettet mot meg og ville tilbringe hver all ledig tid med meg,føltes ut som at vi var sjelevenner, ønsket å gifte seg med meg i fremtiden, flytte sammen osv. Fantastisk sex og mye sex. Etter et par mnd ca, sprakk bobla. Voldsomt og oppfarende raseriutbrudd som ikke stemte overens med situasjonen, gretten, arrogant, manipulerende, forsøkte og gjøre meg sjalu med oppdiktede ekser, skulle ha meg til å vente på han for hver minste lille ting, taushet som straff,ville ha meg til å betale for det meste. Tilslutt sykeliggjorde han meg. Og jeg ble også syk, gradvis. Alt dette på 1 år. Anbefaler deg å komme deg vekk. Uten ett ord. Og er han bare en arrogant tosk, så er det ikke noe å samle på uansett 😊 Anonymkode: cdd6e...6a9 Høres kjent ut… Var han glad i vin..? Anonymkode: 7387e...b20 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #7 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Høres kjent ut… Var han glad i vin..? Anonymkode: 7387e...b20 Nei, han drakk sjelden alkohol. Han trente mye, jogget og var helt avhengig av det. Pluss en ekstremsport. Derimot mente han jeg drakk mye vin/alkohol og kalte meg en alkoholiker fordi jeg synes det var hyggelig og dele en flaske vin i helgene🙈 Anonymkode: cdd6e...6a9
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #8 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nokså samme erfaring her, bortsett fra det med oppdiktede ekser og å betale alt. Ellers kjenner jeg meg igjen i alt det andre. Manipulerte meg slik at jeg var på nippet til å støte vekk noen av mine aller nærmeste. Helt sykt å se tilbake på og se hvor vanskelig det er å innse hva man er midt oppe i. Skjønte lenge at det var noe veldig feil, men tok tid å komme seg ut av det. Det er eneste løsning - en narsissist kommer ikke til å forandre seg. Anonymkode: 104c7...a33 Ja det tar tid og innse galskapen. De snur det hele helt rundt og får deg til å være den som har problemer/er syk hvis du reagerer normalt og stiller spørsmålstegn ved hvordan de er og oppfører seg. Anonymkode: cdd6e...6a9 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #9 Skrevet 22. juli 2021 Det kan jo ingen her vite. De av oss som er fagfolk vet bedre enn å diagnostisere fremmede over nett. De andre har ikke grunnlag. Anonymkode: 56930...100 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #10 Skrevet 22. juli 2021 Jeg trodde min nye kjæreste var skikkelig arrogant. Ofte svarte han ikke en gang om jeg prata til ham! Viste seg at han har stort hørselstap på ene øret. Og det torde han ikke si før han var sikker på at jeg ville ha ham. Anonymkode: 74326...f1c 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #11 Skrevet 22. juli 2021 Generelt er narsissist et begrep som blir kastet rundt, egentlig. Opplever nesten at det har blitt et "moteord". Det å diagnostisere en person med narsissistisk personlighetsforstyrrelse krever omfattende arbeid og undersøkelser. Det er ikke en lett sak selv for en profesjonell. Vennligst ikke vann ut begrepet. Ikke alt er en diagnose. Noen er arrogante drittsekker som er høye på seg selv uten at de kvalifiserer til en personlighetsforstyrrelse. Anonymkode: fa416...d16
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #12 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Høres kjent ut… Var han glad i vin..? Anonymkode: 7387e...b20 Høres kjent ut det ts skriver og det du skriver med glad i vin. Hva er forbokstaven? 😂 Anonymkode: 455f6...5bf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå