Gå til innhold

Dumt spørsmål: hva er termosett?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

jeg lurer litt på hvilken funksjon/behov termosett fyller? Er det det samme som boblebukse og boblejakke? Om ikke, når bruker man det? 🙈🤷🏼‍♀️ Skal handle inn vintergarderobe til 2 åringen og synes de ser ganske fine ut, men vil ikke kjøpe om det er et unødvendig produkt. Har sett det flere steder, legger ved eksempel fra NameIt:

https://www.nameit.com/no/no/ni/lil--atelier-56-128/fleeceforet-vanntett-termosett-13193125.html?cgid=ni-lilatelier&dwvar_colorPattern=13193125_AppleCinnamon

Anonymkode: 8ff65...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei det er et godt spørsmål, jeg synes det er litt ubrukelige plagg jeg da. Bedre med skikkelige dresser eller en ulldress tenker jeg. Termoplagg er ikke spesielt varme på vinteren ihvertfall. 

Anonymkode: 259ba...706

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ut fra beskrivelsen av produktet du lenker til høres det ut som noe man kan bruke på litt kjølige, tørre høst- og vårdager. Det erstatter ikke boblebukse og boblejakke til vinterbruk.

«Lil' Atelier - Vanntett - 3000 mm - Vindtett - Vattert jakke med raglan-ermer»

Anonymkode: b4820...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser ikke ut som om det er vinterklær nei!

Anonymkode: 487e7...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her. Takk for svar! Da tenker jeg det kun er «pynteplagg», og får heller la min gå med regnsett og mellomlag på våte høstdager og vinterdress om vinteren akkurat som i fjor! 😅

Anonymkode: 8ff65...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, dette så mer ut som et plagg for å være fin på bytur når det er litt ruskevær, ikke ordentlig utelek lenge i kaldt og vått høstvær. 

Anonymkode: 87ba8...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi har hatt det i barnehagen til vår og høst når det svinger veldig i temperaturer fra morgen til utpå dagen. Ikke så fancy som det du la ut, men et praktisk blått sett. Det kan brukes alene eller under en tynn jakke 😊

Anonymkode: 28e2c...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er fleece som tåler litt regn eller? Sikkert fint en dag det er litt kjølig.

Har hatt et slikt sett til min på 8 som han brukte litt på høsten og våren.

Anonymkode: 33059...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Brukes masse av barn der jeg jobber, men nei det er ikke noe man må ha

Anonymkode: abb21...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har hatt ett sett, med bukse og jakke. Brukes når det er kald tørr vår/høst. Unødvendig. Kan heller gå med f. Eks tykk strikket genser, og så en vindtett jakke. 

Har også hatt en thermodress str. 80. Veldig fin til bæremeis, siden tykkere dress blir trangt oppi der. 

Anonymkode: c9d47...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...