AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #1 Skrevet 21. juli 2021 Etter å ha kommet ut av et langt forhold, innser jeg at jeg nok aldri har vært forelsket i eller elsket eksen min, og sannsynligvis har ikke han vært forelsket i eller elsket meg, heller. Nå er jeg snart femti. Er det i det hele tatt mulig å oppleve romantisk kjærlighet når man har blitt så gammel? Jeg føler at det er for sent. Jeg har brukt opp livet mitt på et skikkelig dårlig forhold og kommer aldri til å oppleve at noen elsker meg. Anonymkode: b9722...32f 1
GrønnNellik68 Skrevet 21. juli 2021 #2 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Etter å ha kommet ut av et langt forhold, innser jeg at jeg nok aldri har vært forelsket i eller elsket eksen min, og sannsynligvis har ikke han vært forelsket i eller elsket meg, heller. Nå er jeg snart femti. Er det i det hele tatt mulig å oppleve romantisk kjærlighet når man har blitt så gammel? Jeg føler at det er for sent. Jeg har brukt opp livet mitt på et skikkelig dårlig forhold og kommer aldri til å oppleve at noen elsker meg. Anonymkode: b9722...32f Det lurer jeg også på jeg er 53 aldri opplevd ekte kjærlighet som er gjensidig. Kun meg som har vært glad i andre men aldri begge veier... Men for å gi et lite lyspunkt da jeg er nok ikke som alle andre jeg har en kar fra nederland jeg har chatta med i 8 mnd og som jeg for første gang syns jeg en kar har behandlet meg fint og med respekt og føler bryr seg om meg .. følelsene er vanskelig å holde på når det blir bare online og aldri møtes, men det skyldes korona. Jeg håper virkelig de kommer tilbake hvis vi får møttes for han er en virkelig hyggelig fyr... og jeg blir jævlig skuffet over meg selv hvis jeg ikke får følelser ..følte meg så betatt av han de første 3-4 mnd... men nå er det vennskapelig så jeg håper inderlig at det er mulig å få tilbake følelser hvis ikke så gir jeg opp meg selv faktisk. Da tror jeg ikke det er mulig å finne noe for meg og kan like godt holde meg til fwb som gir en beruselse av en annen verden men det blir aldri gjensidig desverre ... eller så må man bli alene og det er skit tungt å aldiri ha kotnakt med noen. Så ikke gi opp håpet men ta det med ro... ta deg tid til å bli kjent med personen det er utrolig mange der ute som er kun fokusert på sex og det vil du merke veldig fort. Ønsker deg masse lykke til i hvertfall. En vet aldri når kjærligheten slår ned da ..man er aldri for gammel for å føle kjærlighet man føler jo kjærlighet til så mye annet i livet sitt selv om man er passert 50 så hvorfor ikke en mann også?? 1
goto Skrevet 21. juli 2021 #3 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Etter å ha kommet ut av et langt forhold, innser jeg at jeg nok aldri har vært forelsket i eller elsket eksen min, og sannsynligvis har ikke han vært forelsket i eller elsket meg, heller. Nå er jeg snart femti. Er det i det hele tatt mulig å oppleve romantisk kjærlighet når man har blitt så gammel? Jeg føler at det er for sent. Jeg har brukt opp livet mitt på et skikkelig dårlig forhold og kommer aldri til å oppleve at noen elsker meg. Anonymkode: b9722...32f Jeg er 54 år og mann. Jeg er ikke i forhold men tror det er mulig å oppleve romantisk kjærlighet i denne alderen. Hvor stor sjansen er, er derimot noe annet. Jeg er redd for å såre eller bli såret så jeg er kanskje for tilbakeholden. Hvis drømmedama mi tenker det samme, så er jo det synd. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #4 Skrevet 21. juli 2021 Er slettes ikke for sent. Jeg opplevde kjærlighet først nå tidlig i 40-årene. Kjæresten min er 60, og vi er veldig forelsket i hverandre. Tror man kan finne kjærlighet i de fleste aldre, men er avhengig av flaks og tilfeldigheter som med mange ting i livet. Lykke til, håper du får oppleve kjærligheten du også - det er fantastisk. ❤️ Anonymkode: 5737f...b68 6
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #5 Skrevet 22. juli 2021 Mann, tidlig 50årene her. Jeg var i et langt forhold, som ikke var veldig dårlig, men praktisk, greit, og lite romantisk. Jeg håper jeg får oppleve noe sterkt her i livet, om så bare noen måneder, eller få år. Jeg har noe på gang, som har fullt av skjær i sjøen, men samtidig er jeg så redd for at det det er min ene store sjanse. Anonymkode: 51a86...fec 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #6 Skrevet 22. juli 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Etter å ha kommet ut av et langt forhold, innser jeg at jeg nok aldri har vært forelsket i eller elsket eksen min, og sannsynligvis har ikke han vært forelsket i eller elsket meg, heller. Nå er jeg snart femti. Er det i det hele tatt mulig å oppleve romantisk kjærlighet når man har blitt så gammel? Jeg føler at det er for sent. Jeg har brukt opp livet mitt på et skikkelig dårlig forhold og kommer aldri til å oppleve at noen elsker meg. Anonymkode: b9722...32f Jeg har tenkt samme tanker som deg. Jeg er 44 år, og er samboer med en mann som jeg elsker. Men jeg har iblant vært redd for å miste han. Tenkt tanken på hva om jeg blir singel nå? Vil jeg noensinne klare å finne en mann igjen? Vil jeg bli alene for alltid? Jeg levde et singelliv fra 2010 til 2018. 8 år. Hadde to kortvarige forhold i perioden , men var stort sett singel. Trodde aldri at jeg skulle finne kjærligheten igjen. Følte at tiden gikk ifra meg. Følte meg også ikke fin fin nok. Var redd for å gå på dates. Da jeg ga opp, og begynte å føle meg vel med tanken på å leve alene resten av livet, så kom mannen som er den mannen som har passet best sammen med meg i mitt liv. Av og til kommer tankene om : Tenk om jeg mister han. Og de samme vonde følelsene som bodde inni meg tidligere i singellivet kommer opp. Men ikke gi opp. Jeg vet om menn i din alder som også er singel. De fins. Men ha et avslappet sinn. Lurt å lage seg et fint liv slik som det er også, for da er det lettere at denne brikken også kan falle på plass. Lykke til! Anonymkode: a3430...4f5 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #7 Skrevet 22. juli 2021 Det er selvsagt folk som møter noen når de begynner dra på åra. Men det komme rjo an på hvor ofte du møter nye folk. Folk på 50 er kanskje fortsatt flinke bruke itnernett, tinder eller annet? Kanskje du kan finne likesinnede på strikkeforum, hageforum eller forum rundt en annen aktivitet du liker? Må si jeg ser for meg at alle over 50 som leter etter kjæreste, setter inn kontaktannonse i Hjemmet. Anonymkode: 96415...98f 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #8 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Kanskje du kan finne likesinnede på strikkeforum, hageforum eller forum rundt en annen aktivitet du liker? Må si jeg ser for meg at alle over 50 som leter etter kjæreste, setter inn kontaktannonse i Hjemmet. Jeg er vel mest hjemme alene, og leser heller ikke ukeblader, så da er vel sjansene mindre, i så fall. Han behøver ikke dele interessene mine, men det hadde vært kjekt å kunne reise på telttur eller sykkeltur sammen, ut med båt, se film sammen, snakke om bøker og politikk. Anonymkode: b9722...32f 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #9 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Må si jeg ser for meg at alle over 50 som leter etter kjæreste, setter inn kontaktannonse i Hjemmet. Jepp, og så sitter vi der i gyngestolen, og speider etter postmannen. 😂 Anonymkode: 51a86...fec 5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #10 Skrevet 22. juli 2021 Nyere forskning viser at single kvinner uten barn faktisk er lykkeligere enn kvinner som blir gift og stifter familie, så det er jo ikke egentlig noe å bekymre seg over. 😊 Hvorfor hige etter en mann når du er lykkeligere uten? https://www.psychologytoday.com/us/blog/why-bad-looks-good/202102/why-so-many-single-women-without-children-are-happy Anonymkode: 5ec61...496 2
Hr. Aktiv Skrevet 22. juli 2021 #11 Skrevet 22. juli 2021 Den forelskelsen varer i 14 dager så er alt over. Hva da? 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #12 Skrevet 23. juli 2021 Hr. Aktiv skrev (8 timer siden): Den forelskelsen varer i 14 dager så er alt over. Hva da? Mer 14-24 mnd. Anonymkode: 0cbf6...131 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #13 Skrevet 23. juli 2021 Hr. Aktiv skrev (12 timer siden): Den forelskelsen varer i 14 dager så er alt over. Hva da? Neida. Har vært forelsket i kjæresten min i snart to år jeg nå, merker ikke at det engang begynner å dabbe av ennå. 🥰 Anonymkode: 5737f...b68 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #14 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nyere forskning viser at single kvinner uten barn faktisk er lykkeligere enn kvinner som blir gift og stifter familie, så det er jo ikke egentlig noe å bekymre seg over. 😊 Hvorfor hige etter en mann når du er lykkeligere uten? https://www.psychologytoday.com/us/blog/why-bad-looks-good/202102/why-so-many-single-women-without-children-are-happy Anonymkode: 5ec61...496 Hr. Aktiv skrev (12 timer siden): Den forelskelsen varer i 14 dager så er alt over. Hva da? Det er ikke forelskelsen, men kjærligheten. Det at noen blir myk i stemmen når de snakker med meg, at de ser film med meg på kvelden, tåler at jeg glemmer å sette melka i kjøleskapet, ikke kaller meg fitte når vi er uenige, tar fram støvsugeren ubedt eller kaster søpla i søppeldunken - ikke på benken. Noen å samle minner med, reise på ferie med, danse med... Anonymkode: b9722...32f 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #15 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-7-21 den 21.44): Etter å ha kommet ut av et langt forhold, innser jeg at jeg nok aldri har vært forelsket i eller elsket eksen min, og sannsynligvis har ikke han vært forelsket i eller elsket meg, heller. Nå er jeg snart femti. Er det i det hele tatt mulig å oppleve romantisk kjærlighet når man har blitt så gammel? Jeg føler at det er for sent. Jeg har brukt opp livet mitt på et skikkelig dårlig forhold og kommer aldri til å oppleve at noen elsker meg. Anonymkode: b9722...32f Min far ble stormende forelsket da han var 70, hun var like gammel. De fikk noen fantastiske og opplevelsesrike år sammen, før han døde. Ja, det er fullt mulig. Anonymkode: 169b8...f6b 5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #16 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Min far ble stormende forelsket da han var 70, hun var like gammel. De fikk noen fantastiske og opplevelsesrike år sammen, før han døde. Ja, det er fullt mulig. Anonymkode: 169b8...f6b Vakkert. Håper de fikk mange år sammen. Anonymkode: 5737f...b68
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #17 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 22.7.2021 den 6.24): Det er selvsagt folk som møter noen når de begynner dra på åra. Men det komme rjo an på hvor ofte du møter nye folk. Folk på 50 er kanskje fortsatt flinke bruke itnernett, tinder eller annet? Kanskje du kan finne likesinnede på strikkeforum, hageforum eller forum rundt en annen aktivitet du liker? Må si jeg ser for meg at alle over 50 som leter etter kjæreste, setter inn kontaktannonse i Hjemmet. Anonymkode: 96415...98f Du kjenner kanskje ikke så mange i 50-åra? Jeg er 53, og leser ikke verken Hjemmet eller Allers, ikke strikker jeg, driver med hagearbeid eller hva det nå måtte være den gjennomsnittlige 50-åring holder på med. Internett derimot, er jeg ganske rå på. Fortsatt flinke..? Du vet at vi er i jobb i 50-åra? Du får 50 til å høres ut som 80! Klart man kan finne kjærligheten i 50-åra også, det kan man i alle aldre. Selv er jeg blitt en kynisk type, etter en del mislykkede forhold, og har kommet til konklusjonen at jeg har det best alene. Anonymkode: f0cb0...f43 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #18 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ikke forelskelsen, men kjærligheten. Det at noen blir myk i stemmen når de snakker med meg, at de ser film med meg på kvelden, tåler at jeg glemmer å sette melka i kjøleskapet, ikke kaller meg fitte når vi er uenige, tar fram støvsugeren ubedt eller kaster søpla i søppeldunken - ikke på benken. Noen å samle minner med, reise på ferie med, danse med... Anonymkode: b9722...32f Å ikke kalle noen fitte når man er uenige er helt vanlig folkeskikk. Å kaste søpla i søppeldunken, ikke på benken, er å være et normalt oppegående menneske. Anonymkode: e6a41...c76 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #19 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Å ikke kalle noen fitte når man er uenige er helt vanlig folkeskikk. Å kaste søpla i søppeldunken, ikke på benken, er å være et normalt oppegående menneske. Anonymkode: e6a41...c76 Ok, så har jeg kanskje lave krav? I mitt forrige forhold var begge de tingene noe som regelmessig skjedde. Jeg orker det ikke igjen. Anonymkode: b9722...32f
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #20 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ok, så har jeg kanskje lave krav? I mitt forrige forhold var begge de tingene noe som regelmessig skjedde. Anonymkode: b9722...32f Jeg har aldri vært i et forhold der jeg blei kalt fitte eller folk ikke kasta søppel på ordinært vis, ikke en eneste gang. Hadde nok gått ganske fort om det skjedde. Anonymkode: 0cbf6...131 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå