CatladyEmma Skrevet 21. juli 2021 #1 Skrevet 21. juli 2021 (endret) Hei hei, flere som sliter med sviger familien? Tips hva man bør gjøre eller hvordan man skal forholde seg?😅 Endret 21. juli 2021 av CatladyEmma
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #2 Skrevet 21. juli 2021 Aner ikke. Svigermor var verdens beste men når hun døde forandret svigersøster seg. Sist jeg møtte henne var på butikken. Jeg hørte ett "hysj, der er xxx" idet "noen" forsvant bak en hylle. Hørte på stemmen hvem det var og ett raskt blikk så så jeg at det var henne og en niese. Jeg gikk. At hun kan late som hun ikke ser meg er ok men dette var bare så lavmål av en dame på over 50 og en 30 åring. Har ikke sagt dette til min man, vet det kommer til å såre han så veldig. Anonymkode: 5248a...31a 7
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #3 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Aner ikke. Svigermor var verdens beste men når hun døde forandret svigersøster seg. Sist jeg møtte henne var på butikken. Jeg hørte ett "hysj, der er xxx" idet "noen" forsvant bak en hylle. Hørte på stemmen hvem det var og ett raskt blikk så så jeg at det var henne og en niese. Jeg gikk. At hun kan late som hun ikke ser meg er ok men dette var bare så lavmål av en dame på over 50 og en 30 åring. Har ikke sagt dette til min man, vet det kommer til å såre han så veldig. Anonymkode: 5248a...31a Noen mennesker er bare så rare uansett hva man gjør… Anonymkode: eee5d...b5b 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #4 Skrevet 21. juli 2021 Slutt å tenk på svigers. Grunn for det heter det.. Anonymkode: eee5d...b5b 4
Svigermor Skrevet 21. juli 2021 #5 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Slutt å tenk på svigers. Grunn for det heter det.. Anonymkode: eee5d...b5b Hva mener du? 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #6 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Aner ikke. Svigermor var verdens beste men når hun døde forandret svigersøster seg. Sist jeg møtte henne var på butikken. Jeg hørte ett "hysj, der er xxx" idet "noen" forsvant bak en hylle. Hørte på stemmen hvem det var og ett raskt blikk så så jeg at det var henne og en niese. Jeg gikk. At hun kan late som hun ikke ser meg er ok men dette var bare så lavmål av en dame på over 50 og en 30 åring. Har ikke sagt dette til min man, vet det kommer til å såre han så veldig. Anonymkode: 5248a...31a Ble du lei deg? Tror jeg hadde blitt veldig lei meg.. men kunne øndkr at om der var med så hadde jeg gått rundt den hylla og sagt -ærlig talt! Voksne folk. Og så gått. Anonymkode: 90520...750 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #7 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen mennesker er bare så rare uansett hva man gjør… Anonymkode: eee5d...b5b Ikke alt man skal forstå nei. Vi hadde ett godt forhold før, reiste på ferier ol. Plutselig var det bare stopp og litt fiendtlig. Bare dumt at de evt tenker ting som sannsynligvis er feil om oss. Anonymkode: 5248a...31a 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #8 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ble du lei deg? Tror jeg hadde blitt veldig lei meg.. men kunne øndkr at om der var med så hadde jeg gått rundt den hylla og sagt -ærlig talt! Voksne folk. Og så gått. Anonymkode: 90520...750 Jeg ble lei meg ja og det er noe som satt seg og jeg orker ikke tanken på å late som ingenting hvis vi må treffe de igjen. Skulle gjerne bare tatt de på senga der men jeg ble så satt ut at jeg bare gikk. Anonymkode: 5248a...31a
CatladyEmma Skrevet 21. juli 2021 Forfatter #9 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke alt man skal forstå nei. Vi hadde ett godt forhold før, reiste på ferier ol. Plutselig var det bare stopp og litt fiendtlig. Bare dumt at de evt tenker ting som sannsynligvis er feil om oss. Anonymkode: 5248a...31a Jeg synes det hørtes veldig trist ut. Sånn er med meg og min svigerinne, hun er riktig bare 21 og har barn. Men hun bare blokka meg da sa min mening. Etter det ble dårlig stemning og svigermor ville heller ikke svare meg. Jeg tenker på dette ofte da ikke klarer å la det ligge. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #10 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg ble lei meg ja og det er noe som satt seg og jeg orker ikke tanken på å late som ingenting hvis vi må treffe de igjen. Skulle gjerne bare tatt de på senga der men jeg ble så satt ut at jeg bare gikk. Anonymkode: 5248a...31a Dritt folk, sånn fortjener ikke noen å oppleve. Anonymkode: 90520...750 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #11 Skrevet 21. juli 2021 CatladyEmma skrev (15 minutter siden): Jeg synes det hørtes veldig trist ut. Sånn er med meg og min svigerinne, hun er riktig bare 21 og har barn. Men hun bare blokka meg da sa min mening. Etter det ble dårlig stemning og svigermor ville heller ikke svare meg. Jeg tenker på dette ofte da ikke klarer å la det ligge. Hadde hun spurt deg om meningen din om noe, og så ble hun sur? Eller tilbyr du meningen din til alle og enhver uten å ha blitt spurt? Anonymkode: afb7c...1f0 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #12 Skrevet 21. juli 2021 CatladyEmma skrev (2 timer siden): Jeg synes det hørtes veldig trist ut. Sånn er med meg og min svigerinne, hun er riktig bare 21 og har barn. Men hun bare blokka meg da sa min mening. Etter det ble dårlig stemning og svigermor ville heller ikke svare meg. Jeg tenker på dette ofte da ikke klarer å la det ligge. Man må nok helst bare nikke og smile har jeg skjønt. Det aner meg at jeg har blitt den store stygge da jeg sa nei til noe pga vi ikke hadde råd til det og ikke kunne få lån i banken. Meg og mannen var enige (og banken hadde sagt nei) men de mente det var meg som hadde bestemt og at jeg ikke hadde rett til det pga jeg ikke hadde kjent familien lenge nok. Anonymkode: 5248a...31a 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #13 Skrevet 21. juli 2021 Har tatt avstand fra svigermor. Anonymkode: fc9bc...29c 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #14 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dritt folk, sånn fortjener ikke noen å oppleve. Anonymkode: 90520...750 Det verste er at de har gjort seg opp en mening om noe de ikke vet alt om og det er ikke alt alle trenger å vite helle. Men, uansett så ble det i butikker lavmål og jeg sitter igjen med en følelse av å være veldig avvist. I tillegg har en av niesene brutt taushetsplikten på jobb. Min mann ble akutt dårlig hos legen og ble hentet ambulansen, niesen jobber der...dagen etter ringer svigersøster min mann (etter to års stillhet) og sier hun har hørt han er syk. Jeg er på vei til å eksplodere. Anonymkode: 5248a...31a 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #15 Skrevet 22. juli 2021 sleit med ekssvigers, men det var egentlig ikke så stort problem, vi valgte og ikke ha så mye med de å gjøre. Har et veldig godt forhold til mine svigerforeldre nå. Sv.mor er varn, inkluderende og best av alt hun hun syns jeg og sønnen har et god forhold. Det rører meg at hun ser kjærligheten vi har til hverandre. Jeg har hatt mange gode samtaler med henne. jeg liker hun svært godt. Svigerinnen er jeg kanskje litt skuffet over. Jeg har forståelse for at om man ikke er spesielt interessert i barn så kan jeg respektere det, men hun er jo tante, og gir litt faen. Det er litt sårt. Mulig det endrer seg når han blir litt eldre. Anonymkode: 37818...569 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #16 Skrevet 22. juli 2021 Jeg er veldig glad i svigerfamilien, med unntak av søstra til mannen. Vi hadde et kjempegodt forhold, helt til hun plutselig begynte å fortelle løgner om meg og skapte et helvetes drama i familien for noe jeg aldri gjorde. Hun oppfører seg som normalt igjen nå, men sa aldri unnskyld, og jeg har vanskelig for å føle meg trygg rundt henne. Jeg prater med henne og er vennlig, men klarer ikke å slappe av når vi er sammen. Mannen min mener at det var pga sjalusi, og at hun mislikte at vi ble gift før henne og samboeren hennes. Ikke vet jeg. Tipset mitt er uansett å prøve å oppføre seg normalt og vennlig, men ikke vær mer med de enn nødvendig. Anonymkode: 7ff7b...79a 1
CatladyEmma Skrevet 22. juli 2021 Forfatter #17 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 21.7.2021 den 23.44): Man må nok helst bare nikke og smile har jeg skjønt. Det aner meg at jeg har blitt den store stygge da jeg sa nei til noe pga vi ikke hadde råd til det og ikke kunne få lån i banken. Meg og mannen var enige (og banken hadde sagt nei) men de mente det var meg som hadde bestemt og at jeg ikke hadde rett til det pga jeg ikke hadde kjent familien lenge nok. Anonymkode: 5248a...31a Det er vel det beste man kan gjøre… synes det så leit at man ikke kan snakke sammen på voksne måte…. Jeg er så lei , nå så er bare unngå meg og min mann.. selvom han er i familien… de er så skuffet over det han fant… hater når andre dømmer andre så veldig før dem kjenner den godt nok 1
CatladyEmma Skrevet 22. juli 2021 Forfatter #18 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er veldig glad i svigerfamilien, med unntak av søstra til mannen. Vi hadde et kjempegodt forhold, helt til hun plutselig begynte å fortelle løgner om meg og skapte et helvetes drama i familien for noe jeg aldri gjorde. Hun oppfører seg som normalt igjen nå, men sa aldri unnskyld, og jeg har vanskelig for å føle meg trygg rundt henne. Jeg prater med henne og er vennlig, men klarer ikke å slappe av når vi er sammen. Mannen min mener at det var pga sjalusi, og at hun mislikte at vi ble gift før henne og samboeren hennes. Ikke vet jeg. Tipset mitt er uansett å prøve å oppføre seg normalt og vennlig, men ikke vær mer med de enn nødvendig. Anonymkode: 7ff7b...79a hmm så leit når det skal bli sånt… eneste jeg ønsker at vi alle skal kunne være en familie selvom det er svigers! Men takk for rådet! Skal ta det til meg jeg❤️❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #19 Skrevet 22. juli 2021 Vi har ikke noe med de mer. Har vært sinnsykt mye drama, baksnakking, forskjellsbehandling osv og når svigermor og svigerinne slettet mannen min og meg fra Facebook/snap og Instagram ble det liksom et greit tidspunkt å si at nå holder det. Synd på barna, men sånn må det nesten bare bli. De hadde aldri noe særlig interesse for de uansett. Anonymkode: cb096...b15 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #20 Skrevet 22. juli 2021 CatladyEmma skrev (På 21.7.2021 den 21.32): Jeg synes det hørtes veldig trist ut. Sånn er med meg og min svigerinne, hun er riktig bare 21 og har barn. Men hun bare blokka meg da sa min mening. Etter det ble dårlig stemning og svigermor ville heller ikke svare meg. Jeg tenker på dette ofte da ikke klarer å la det ligge. Hva sa du og hvordan sa du det? Anonymkode: 39af3...005
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå