AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #1 Skrevet 21. juli 2021 Er som mange andre kvinner, litt ekstra betatt av bad boys. Jeg mener da gutter som kanskje fester litt hardt, slåss på byn, løser konflikter med andre gutter med trusler/vold, har attitude og er tøffe i trynet. Ikke redde for å ta det de vil ha etc. Kunne aldri faktisk blitt sammen med en slik, for de blir jo sett ned på, har ofte ikke jobb/utdanning og vil vel neppe være gode rollemodeller for eventuelle barn. Etter hvert som jeg blir eldre ser jeg at flere slike gutter har skikket seg vel når de har blitt eldre, og de virker som gode fedre/ektemenn nå. Mens flere kvinner jeg kjenner som er sammen med akademikere/menn med høy utdanning, rapporterer om narsissisme, krangling, utroskap, at mennene tenker høyt om seg selv og skal alltid ha rett etc. Noen tanker om dette? Anonymkode: dce6d...a33
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #2 Skrevet 21. juli 2021 Bad boys, bad boys Whatcha gonna do? Whatcha gonna do when they come for you? Anonymkode: a985c...d61 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #3 Skrevet 21. juli 2021 På KG er bad boys alltid de snille og gode, og snille menn er veldig onde og fæle. I virkeligheten not so much. Det er bare ønsketenkning. Gjør en snill (og mindre attraktiv) mann noe feil blir det slått knallhardt ned på umiddelbart, mens for en bad boy er det motsatt. Det er bare ønsketenkning, men hva så? Gjør det du føler for Anonymkode: f45d3...4a2 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #4 Skrevet 21. juli 2021 Tenker at det finnes mange dårlige og mange gode menn i alle leire. Anonymkode: c2bc2...b3d 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #5 Skrevet 21. juli 2021 Du liker menn som er voldelig og fester som faen, siden de kanskje blir roligere med alderen? skjønner ikke hva du vil frem til? Liker du voldelig menn eller rolige menn? Anonymkode: 43b14...c21 7
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #6 Skrevet 21. juli 2021 Jeg tror de ofte kan være bedre, det er derfor de må skjule den gode personligheten sin så godt som mulig. For de er såpass attraktive at de må veie opp for at de er ettertraktet, gode til å underholde, forstår mye, etc. Bad boien pleier vel å være flink til å underholde og alle elsker vel å bli underholdt ...? I alle fall elsker jeg det. Synes det er forståelig at de har slike avvisende tendenser, ellers hadde vel alle okkupert alt av tiden deres og de hadde levd i bånn ulykkelige forhold. Anonymkode: 66ad2...09a
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #7 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): På KG er bad boys alltid de snille og gode, og snille menn er veldig onde og fæle. I virkeligheten not so much. Det er bare ønsketenkning. Gjør en snill (og mindre attraktiv) mann noe feil blir det slått knallhardt ned på umiddelbart, mens for en bad boy er det motsatt. Det er bare ønsketenkning, men hva så? Gjør det du føler for Anonymkode: f45d3...4a2 Jeg er vel sammen med en såkalt bad boy med draget på damer nå og han er den mest følsomme hva angår sengeaktiviteter. De såkalt snille med "høy moral" dret i meg i sengen og hadde slike ukontrollerte øyne, var kun ute etter gevinst og var ganske "snikete" i oppførselen sin. Kan ikke fordra snikete oppførsel. Anonymkode: 66ad2...09a
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #8 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tror de ofte kan være bedre, det er derfor de må skjule den gode personligheten sin så godt som mulig. For de er såpass attraktive at de må veie opp for at de er ettertraktet, gode til å underholde, forstår mye, etc. Bad boien pleier vel å være flink til å underholde og alle elsker vel å bli underholdt ...? I alle fall elsker jeg det. Synes det er forståelig at de har slike avvisende tendenser, ellers hadde vel alle okkupert alt av tiden deres og de hadde levd i bånn ulykkelige forhold. Anonymkode: 66ad2...09a Du tenker at bad boys er det samme som perfekte menn som er tydelig på å avvise alle de ikke skal gifte seg med? Anonymkode: c2bc2...b3d 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #9 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du tenker at bad boys er det samme som perfekte menn som er tydelig på å avvise alle de ikke skal gifte seg med? Anonymkode: c2bc2...b3d min erfaring sånn generelt sett er at "snille menn" stiller like høy krav som bad boys, men bad boys har i det minste underholdningsverdi, mens de snille sitter og venter på at man skal underholde dem. hmm, er jo alle mulige menn da, jeg er ingen ekspert. Anonymkode: 66ad2...09a 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #10 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Du liker menn som er voldelig og fester som faen, siden de kanskje blir roligere med alderen? skjønner ikke hva du vil frem til? Liker du voldelig menn eller rolige menn? Anonymkode: 43b14...c21 Liker Ikke at menn er voldelige selvsagt, men det er jo gjerne noe bad boys av og til er. Slåssing på byen type greie. Ikke voldelige mot kjæreste. Men er selvsagt klar over at det er naivt og tro at det ikke kan bli trøbbel også på hjemmebane med en type som tyr til vold for å løse konflikter. Er dog sikker på at mange menn som havner i slåsskamper med andre menn likevel aldri ville slått kjæresten. Anonymkode: dce6d...a33
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #11 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): min erfaring sånn generelt sett er at "snille menn" stiller like høy krav som bad boys, men bad boys har i det minste underholdningsverdi... Anonymkode: 66ad2...09a Stiller bad boys høye krav? Er ikke greia bare at de vil pule og ha det gøy? Anonymkode: c2bc2...b3d
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #12 Skrevet 22. juli 2021 Fikk barn med min "badboy" . 12 år sammen, ett av de verste menneskene jeg har møtt. Anonymkode: 9e6b9...21b 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #13 Skrevet 22. juli 2021 Min erfaring er at "bad boys" er snillere enn de mennene som alle syns er så snille og greie. De tøffe/slemme gutta er også bedre i senga på alle mulige måter. Det er min erfaring. Anonymkode: dddb1...058
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #14 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Stiller bad boys høye krav? Er ikke greia bare at de vil pule og ha det gøy? Anonymkode: c2bc2...b3d Nei, det gjør de ikke. De er bare glad for å få pule. De "snille" mennene stiller krav til utseende og kropp og hele den greia der. Dama skal være barbert og hun skal lukte blomster i skrittet osv. "Bad boys" tar det de får og er kjempe fornøyd med det. Anonymkode: dddb1...058
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #15 Skrevet 22. juli 2021 Min bad boy er ikke bare bare å leve med. Men jeg har hatt andre typer før og det kjeder meg. Jeg utfordres og har det lidenskapelig. Han er en god far selv om ikke alt er ideelt. Anonymkode: 8e5bb...564
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #16 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Tenker at det finnes mange dårlige og mange gode menn i alle leire. Hun refererer til menn som bruker vold og trusler som mestringsstrategier. Det ekskluderer dem fra å kunne stemples som «gode menn». Anonymkode: 49542...ae1 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #17 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hun refererer til menn som bruker vold og trusler som mestringsstrategier. Det ekskluderer dem fra å kunne stemples som «gode menn». Anonymkode: 49542...ae1 Dette var spesifikt en kommentar til ts debatt om strategiene til bad boys vs snille gutter. Hennes mening var da at bad boys er spennende men upålitelige, dårlige forsørgere og tendens til fysisk vold, mens snille gutter er pålitelige og gode forsørgere, men arrogante, manipulative etc. Min mening er at denne inndelinga av menn blir for enkel. Og at det finnes gode og dårlige menn både blant de som ligner mer stereotypen bad boys og de som ligner mer stereotypen snill gutt. Anonymkode: c2bc2...b3d
true aspie Skrevet 23. juli 2021 #18 Skrevet 23. juli 2021 Kvinner er merkelige ja. Det går gjerne etter fengselsfugler og mordere som AAB og JHA. Mens snille menn er "kjedelige". 1
SoWhat? Skrevet 23. juli 2021 #19 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Min erfaring er at "bad boys" er snillere enn de mennene som alle syns er så snille og greie. De tøffe/slemme gutta er også bedre i senga på alle mulige måter. Det er min erfaring. Anonymkode: dddb1...058 Bedre i senga på alle mulige måter? 🙂
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #20 Skrevet 23. juli 2021 true aspie skrev (5 minutter siden): Kvinner er merkelige ja. Det går gjerne etter fengselsfugler og mordere som AAB og JHA. Mens snille menn er "kjedelige". Du mener nok gale kvinner tiltrukket av gale menn. Vil du virkelig date ei sånn dame? De fleste kvinner vil ikke date en mann som dreper en katt en gang, langt mindre flere titalls tenåringer. Anonymkode: c2bc2...b3d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå