AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #1 Skrevet 21. juli 2021 Var på en date som endte litt galt. Blant annet har jeg blackout av hele kvelden og lurer på om han putta noe i glasset mitt. Våknet opp ved siden av han og var helt "uten vilje." Men kan bare ha vært bakfylla også. Uansett. Jeg så noen rare greier der i huset og fikk en dårlig følelse. Fikk enda dårligere følelse av et klipp han sendte i dag. Han vet ikke hvordan jeg følte etter "daten", jeg stilte ingen spørsmål og derfor har vi fortsatt kontakt. Har veldig trang til å stikke og undersøke hva han gjør for å vite sikkert om han driver med det jeg frykter - og da mener jeg ikke bare det jeg nevnte. Har en dårlig følelse på noe annet. MÅ nesten vite mer før jeg kan gjøre noe, ikke sant?? Anonymkode: 60edf...860
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #2 Skrevet 21. juli 2021 Er du fortsatt drita? Dette innlegget var veldig rotete og forvirrende. Har han dopa deg og voldtatt deg (ja, det er voldtekt om du var ute av stand til å motsette deg/godta det) så anmelder du Anonymkode: 4ad34...5f4 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #4 Skrevet 21. juli 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Er du fortsatt drita? Dette innlegget var veldig rotete og forvirrende. Har han dopa deg og voldtatt deg (ja, det er voldtekt om du var ute av stand til å motsette deg/godta det) så anmelder du Anonymkode: 4ad34...5f4 Støtter alt her. Hva er det tror han gjør ts, bortsett fra å potensielt være en voldtektsmann? Anonymkode: 9f373...fcc
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #5 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er du fortsatt drita? Dette innlegget var veldig rotete og forvirrende. Har han dopa deg og voldtatt deg (ja, det er voldtekt om du var ute av stand til å motsette deg/godta det) så anmelder du Anonymkode: 4ad34...5f4 Er innlegget rotete? Jeg ser det ikke slik. Nei... Jeg er ikke drita.. Men jeg lurer på om det er noe i det jeg tenker eller ikke. Jeg vet ikke om det skjedde noe om natten men morgenen etter da jeg var våken skjedde det i hvert fall noe... men det kan ikke anmeldes. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Støtter alt her. Hva er det tror han gjør ts, bortsett fra å potensielt være en voldtektsmann? Anonymkode: 9f373...fcc Føler kanskje han kan ha filmet noe og tenker bare at han virker som en pedo-type, uten å ville gå inn på helt hvorfor fordi det er et veldig latterlig svakt indis jeg har men jeg har så sterk følelse av det at jeg ikke klarer riste det av meg. Ulogisk at han er det hvis han har sex med damer kanskje men frykter at jeg er skyld i andres lidelse om jeg har denne sterke magefølelsen og ikke konfronterer han eller undersøker videre, ikke gjør noe... HVA hvis. Anonymkode: 60edf...860
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #6 Skrevet 21. juli 2021 Hvis du mistenker det bør du melde fra til politiet, så får de ta saken videre. Hvorvidt du vil møte han igjen må du jo bare vurdere. Anonymkode: ab891...46a 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #7 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du mistenker det bør du melde fra til politiet, så får de ta saken videre. Hvorvidt du vil møte han igjen må du jo bare vurdere. Anonymkode: ab891...46a Jeg kan ikke melde noen til politiet for noe så alvorlig uten begrunnelse. Det er det som er problemet. Hadde jeg VISST det helt sikkert, hadde jeg meldt. Dette er bare en veldig sterk magefølelse på at det skjer noe i den retningen. Forslag til hvordan jeg kan finne ut av det? Jeg vurderer å dra tilbake på ny date, unngå alk og sjekke rommene når han har sovnet. Anonymkode: 60edf...860
Jadaomatte Skrevet 22. juli 2021 #8 Skrevet 22. juli 2021 Du kan ringe politiet og få de til å vurdere situasjonen. Bare be om en samtale. De er profesjonelle og vet hvordan ting kan sjekkes. Du har ikke kompetanse til å vurdere det. Det er heller ikke din jobb å finne ut av det. Du trenger ikke å anmelde noe som helst. Du skal ikke risikere å utsette deg for fare ved å undersøke videre. Magefølelsen skal man stole på. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå