AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #1 Skrevet 21. juli 2021 Har for et par uker siden fått møtt barna hans. Er 2 barn i barnehagealder. De er nydelige, men igjen så er ikke jeg veldig vant til barn og havner ofte i situasjoner hvor jeg ikke aner hva jeg skal gjøre! Sagt til partneren min at jeg ønsker han skal være i rommet, for jeg syntes det er fryktelig ubehagelig å kjefte... for de 2 barna krangler heeeele tiden. Det går ikke 10 minutter uten noe gråting. Den eldste er ganske voldsom av seg. Og ofte forlater partneren meg alene i rommet med dem, i typ 5 minutter her og der hele tiden. Den eldste pleier da å sparke meg, ganske hardt og bare ser på meg med en tomt blikk. Om jeg sitter eller ligger på sofaen, så angriper alltid barnet ansiktet mitt. typen min tror ikke på meg! 😭 Og jeg føler meg helt rådvill!!! Jeg prøver spørre han om råd ang hva jeg skal gjøre og si, men han sier ungen hans er en engel og gjør ikke slik. Nå har jeg fått en hevelse på nesa, og viste det til typen i sta, men han mener jeg tar feil og mener jeg må ha stanget i noe og ikke husket det (???!!) Jeg er helt rådvill... barnemor hater meg, så jeg kan ikke spørre om råd der heller. Nå er jeg redd for at om jeg tar tak i foten eller armen til ungen når det holder på, og ungen begynner å skrike, så vil jo ikke barnefar tro på meg!!! 😫 og da ungene forstår at barnefar ikke tror på at de slår meg, så kommer det hvertfall til å fortsette. Og disse ungene forteller ALT til mor, og dette her kommer til å bli helt kaotisk Anonymkode: 5faa7...8b1 3
Milky Skrevet 21. juli 2021 #2 Skrevet 21. juli 2021 Dette er ting man bør tenke på før man blir sammen med en som har barn fra før av 16
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 21. juli 2021 Hercer det egentlig bare å løpe. Ikke på grunn av barna, men hvem gidder et forhold med noen som ikke stoler på en? Anonymkode: 7bc7c...94c 94
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #4 Skrevet 21. juli 2021 Det der hadde jeg ikke orket. Og du er ikke stemor. Anonymkode: a2eec...60f 36
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #5 Skrevet 21. juli 2021 Dropp driften, ingen bedre råd å komme med. Dette vil bare bli verre. Anonymkode: 7eb46...7d2 15
Palma Skrevet 21. juli 2021 #6 Skrevet 21. juli 2021 Du får filme ungene når far går ut av rommet, også vise han filmen etterpå. Da får han jo selv se hva som skjer, eller be han så å se rundt hjørnet på døra og følge med de 25
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #7 Skrevet 21. juli 2021 Milky skrev (3 minutter siden): Dette er ting man bør tenke på før man blir sammen med en som har barn fra før av Dette er min første gang, så jeg kan ikke så mye enda... ts Anonymkode: 5faa7...8b1 1
Milky Skrevet 21. juli 2021 #8 Skrevet 21. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er min første gang, så jeg kan ikke så mye enda... ts Anonymkode: 5faa7...8b1 Greit nok men når partner tror på et barnehagebarn (de lyver ofte) over deg så bør det si deg noe Endret 21. juli 2021 av Milky 39
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #9 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hercer det egentlig bare å løpe. Ikke på grunn av barna, men hvem gidder et forhold med noen som ikke stoler på en? Anonymkode: 7bc7c...94c Føler han stoler på meg, men han tror ikke på meg 😓 ts Anonymkode: 5faa7...8b1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #10 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har for et par uker siden fått møtt barna hans. Er 2 barn i barnehagealder. De er nydelige, men igjen så er ikke jeg veldig vant til barn og havner ofte i situasjoner hvor jeg ikke aner hva jeg skal gjøre! Sagt til partneren min at jeg ønsker han skal være i rommet, for jeg syntes det er fryktelig ubehagelig å kjefte... for de 2 barna krangler heeeele tiden. Det går ikke 10 minutter uten noe gråting. Den eldste er ganske voldsom av seg. Og ofte forlater partneren meg alene i rommet med dem, i typ 5 minutter her og der hele tiden. Den eldste pleier da å sparke meg, ganske hardt og bare ser på meg med en tomt blikk. Om jeg sitter eller ligger på sofaen, så angriper alltid barnet ansiktet mitt. typen min tror ikke på meg! 😭 Og jeg føler meg helt rådvill!!! Jeg prøver spørre han om råd ang hva jeg skal gjøre og si, men han sier ungen hans er en engel og gjør ikke slik. Nå har jeg fått en hevelse på nesa, og viste det til typen i sta, men han mener jeg tar feil og mener jeg må ha stanget i noe og ikke husket det (???!!) Jeg er helt rådvill... barnemor hater meg, så jeg kan ikke spørre om råd der heller. Nå er jeg redd for at om jeg tar tak i foten eller armen til ungen når det holder på, og ungen begynner å skrike, så vil jo ikke barnefar tro på meg!!! 😫 og da ungene forstår at barnefar ikke tror på at de slår meg, så kommer det hvertfall til å fortsette. Og disse ungene forteller ALT til mor, og dette her kommer til å bli helt kaotisk Anonymkode: 5faa7...8b1 Du passer ikke inn i dette forholdet. Han tror deg ikke, han tar ikke tak i situasjonen, da vil det heller ikke være noen bedring. Anonymkode: 791a2...220 27
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #11 Skrevet 21. juli 2021 Herregud, det der hadde jeg aldri orket. Løp! Anonymkode: 812b5...ccc 21
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #12 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Føler han stoler på meg, men han tror ikke på meg 😓 ts Anonymkode: 5faa7...8b1 Samme greia. Han stoler ikke på at du sier sannheten Anonymkode: 812b5...ccc 32
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #13 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Føler han stoler på meg, men han tror ikke på meg 😓 ts Anonymkode: 5faa7...8b1 Det er antonymer. Og han er en idiot. Anonymkode: 7bc7c...94c 23
Gjest Bremnes.Kari Skrevet 21. juli 2021 #14 Skrevet 21. juli 2021 Høres ut som noe fra en skrekkfilm. Som kanskje du blir antoganisten i...? Her burde alle dine varsellamper blinke.
Enterprises Skrevet 21. juli 2021 #15 Skrevet 21. juli 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Har for et par uker siden fått møtt barna hans. Er 2 barn i barnehagealder. De er nydelige, men igjen så er ikke jeg veldig vant til barn og havner ofte i situasjoner hvor jeg ikke aner hva jeg skal gjøre! Sagt til partneren min at jeg ønsker han skal være i rommet, for jeg syntes det er fryktelig ubehagelig å kjefte... for de 2 barna krangler heeeele tiden. Det går ikke 10 minutter uten noe gråting. Den eldste er ganske voldsom av seg. Og ofte forlater partneren meg alene i rommet med dem, i typ 5 minutter her og der hele tiden. Den eldste pleier da å sparke meg, ganske hardt og bare ser på meg med en tomt blikk. Om jeg sitter eller ligger på sofaen, så angriper alltid barnet ansiktet mitt. typen min tror ikke på meg! 😭 Og jeg føler meg helt rådvill!!! Jeg prøver spørre han om råd ang hva jeg skal gjøre og si, men han sier ungen hans er en engel og gjør ikke slik. Nå har jeg fått en hevelse på nesa, og viste det til typen i sta, men han mener jeg tar feil og mener jeg må ha stanget i noe og ikke husket det (???!!) Jeg er helt rådvill... barnemor hater meg, så jeg kan ikke spørre om råd der heller. Nå er jeg redd for at om jeg tar tak i foten eller armen til ungen når det holder på, og ungen begynner å skrike, så vil jo ikke barnefar tro på meg!!! 😫 og da ungene forstår at barnefar ikke tror på at de slår meg, så kommer det hvertfall til å fortsette. Og disse ungene forteller ALT til mor, og dette her kommer til å bli helt kaotisk Anonymkode: 5faa7...8b1 Du setter foten ned og kjefter de huden fulle etter 3 advarsler. Mine får 3 advarsler. Gjør de det en gang til tar jeg fra de alt de driver med og steller de i en kjedelig del av stua. Der kan du stå til du skal oppføre deg. Også ignorer jeg de frem til de kan oppføre seg. Jeg kjenner barna mine, så jeg hører når det går fra trass grining til leiseg grining og da går jeg selvfølgelig bort og spør om kos. Så er alt i orden etter ca 1-5min med kos 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #16 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det der hadde jeg ikke orket. Og du er ikke stemor. Anonymkode: a2eec...60f Nei, kanskje ikke stemor enda, var litt for å forklare mer i overskriften hva dette handlet om. Men tanken bak det er jo at jeg skal bli det, for vi hadde aldri flyttet sammen uten å prate mye om dette med hvordan det vil fungere, i og med at han har barn. Men det ble ikke slik som jeg tenkte 😰 Eneste kravet jeg satte var (siden jeg ikke kan så mye om barn) at han skulle være der til jeg følte meg trygg (og de trygg på meg). Han skulle liksom lære meg opp... ts Anonymkode: 5faa7...8b1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #17 Skrevet 21. juli 2021 Stemor etter to uker? Du er kjapp med redebyggingen ihvertfall... Anonymkode: 67276...c4f 15
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #18 Skrevet 21. juli 2021 Palma skrev (6 minutter siden): Du får filme ungene når far går ut av rommet, også vise han filmen etterpå. Da får han jo selv se hva som skjer, eller be han så å se rundt hjørnet på døra og følge med de Har bedt han følge med, men det gjør han ikke. Han bare feier det bort. Men jeg skal filme, det var et godt råd!! Men det kan bli vanskelig i praksis, for med en gang barna ser tlf min så vil de ha den til å se på YouTube, også blir det krangling... ts Anonymkode: 5faa7...8b1 1
Jadaomatte Skrevet 21. juli 2021 #19 Skrevet 21. juli 2021 Slikt skal verken far eller barn oppføre seg. Du bør gi beskjed til han at neste gang filmer du de. Drittoppførsel. Er det noen venner med barn eller som arbeider med barn som kan hjelpe deg med å håndtere barn? Kan du være ute med de, gjøre noe aktivt? 6
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #20 Skrevet 21. juli 2021 Dette kommer til å gå til helvete Anonymkode: a376c...541 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå