Gjest Gjest_Karine_* Skrevet 16. september 2005 #1 Skrevet 16. september 2005 Meg og samboeren min er kommet opp i en litt vanskelig situasjon!! Vi har vært sammen i 9 år. Han føler ikke at han elsker meg lenger. Men han er innmari glad i meg. Han ønsker å få tilbake følelsen..for vi har det godt sammen og det er ingeting i veien med meg eller forholdet i følge han. Hva er dette??? er det normalt å føle slikt...?? og kan i såfall følelsene komme tilbake?? det positivet er jo at han ØNSKER at følelsen skal komme tilbake. noen som har opplevd dette..
Gjest Milah Skrevet 16. september 2005 #2 Skrevet 16. september 2005 Tror veldig mange kommer til et slikt punkt i langvarige forhold. Jeg har hatt det sånn et par ganger, både i mitt nåverende og i et tidligere forhold. Og mitt svar er ja, følelsene kan komme tilbake, men ikke uten at man jobber for det - sammen! Så lenge dere begge er innstillt på å få dette til å fungere, tror jeg dere har gode muligheter for å fikse opp i tingene. Komunikasjon er nøkkelordet. Snakk sammen, og fortell hverandre hvordan dere føler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå