Gå til innhold

Sex for første gang med mann som er jomfru og veldig forelsket

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sex med mann på 37 år som er jomfru, vi har veldig god kjemi og han er kjempesnill. Han har likt meg i flere år, men jeg har først nå begynt å se på han på en annen måte..  Er det rimelig å anta at han vil være veldig nervøs og kanskje miste ereksjonen pga det? 

Hva er deres erfaring i en slik situasjon og første gang man har sex?

Anonymkode: 0c454...2c4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier bare fare for tidlig sædavgang. Kanskje ta en runk først

Anonymkode: 822e3...f01

AnonymBruker
Skrevet

Det ville jeg antatt ja, eller at han får utløsning veldig raskt.

Sånn er det jo for alle. 

Anonymkode: 00c5a...d01

AnonymBruker
Skrevet

Oh, lord… forbered deg på noen uker måneder med 10-sekunders pumping før det er over… Mao: ikke ha noen forhåpninger om ok sex på noen måneder…

Anonymkode: d87df...193

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Sex med mann på 37 år som er jomfru, vi har veldig god kjemi og han er kjempesnill. Han har likt meg i flere år, men jeg har først nå begynt å se på han på en annen måte..  Er det rimelig å anta at han vil være veldig nervøs og kanskje miste ereksjonen pga det? 

Ta styringen, tving han til å ta det rolig. Gjør det våt og la han bare få det overstått første gangen. Forvent mer etterhvert. 

• Liker 5
Skrevet

Mister han ereksjonen eller noe annet «går galt», så prøv å fokusere på det dere kan gjøre. Tapt ereksjon hindrer dere ikke i å kjærtegne hverandre, kysse og kose dere. Ingen krise. Kan være lurt å ikke lage en stor greie av det. 💜

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ikke sikkert at han kommer fort, kan hende han i mangel av dame har runket for mye og hardt over flere år. Just saying :P 

Skrevet
Mysticgirl skrev (17 minutter siden):

Ikke sikkert at han kommer fort, kan hende han i mangel av dame har runket for mye og hardt over flere år. Just saying :P 

Nettopp :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sikkert at han kommer raskt. Spørs om TS er stram eller løs i fisken

Anonymkode: a0e8a...d16

Skrevet

Nå var jeg et halvt år yngre, men ikke forelsket ved min seksuelle debut. Vi hadde hatt kontakt via internettet først og det var BDSM som var årsaken til møtet med meg som den dominante. Hun hadde på seg skjørt og bluse, jeg dress uten noe under. Hun ble komandert til å ta frem brystene løfte på skjørtet kle av seg før hun stod naken med det ene benet på en stol, jeg ville nyte synet av kvinnekroppen. 

Hun ble beordret til å suge meg noe jeg opplevde som forbausende hardhendt.

Så ble det BDSM med spanking bondage blindfold pisk og noen store klesklyper på brystvortene før jeg fingret henne og tok henne med bena hennes på skuldrene henne i sofaen jeg på kne foran, hun måtte sette den inn husker jeg. Det gikk bra for både henne og meg. 

Jeg hadde ikke fortalt at det var første gangen da. Men jeg gjorde det etterpå og da sa hun at det var ikke så verst.

Kan være lurt å være litt forsiktig han har ikke blitt tatt på før på den måten. Kanskje ikke så mye ellers heller. 

Kan være lurt å ta dere god tid ereksjonen kan komme og gå og da kan han jo utforske deg litt, kanskje med fingrene eller munn.

Kan jo være han har noen teorier som han vil prøve også.

Lykke til og kos dere.

Skrevet

Skulle noen ganger ønske jeg var eldre da jeg debuterte. Hadde vært litt artig å huske første gang 😆🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 29 og er ganske sjenert, men for min del var det egentlig null stress. Jeg har aldri forstått det med å bli så nervøs i akkurat den situasjonen, det er en av få der jeg egentlig ikke blir det. Det verste som kan skje er at det går litt fortere enn man hadde tenkt,men det kan jo skje innimellom uansett.

Anonymkode: 9e5df...c6b

AnonymBruker
Skrevet

Her er kommunikasjon viktig. La meg sitere Bamseklemmer: 

«lytt til lydene, konsentrer deg derfra»

Anonymkode: abb98...14d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

😂🎉

Anonymkode: ca364...4fb

AnonymBruker
Skrevet

Ikke gjør for mye ut av det. Første gangen med noen man virkelig liker kan gjøre hvem som helst nervøs - uansett hvor mange de har hatt seg med før. Legg lista lavt, bare få det gjort noen ganger, så går det seg til etterhvert som dere blir bedre kjent på den måten også.

Anonymkode: 5396a...975

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Om han kommer fort eller er utholdende, spiller vel ingen rolle, for hvem sitter med stoppklokka å teller minutter? Det er vel åpenbart at man får fort orgasme, hvis partneren treffer deg mitt i lykkesenteret med et lynedslag som ingen i verden kan stoppe... en orgasme er en orgasme.

Og man kan ha deilig sex etter orgasmen, men alt avhenger av kvinnen som er behjelpelig med å gjenopprette ereksjon. Da kan du treffe den mannen som faktisk kan være utømmelig, å ha en kvinne som er behjelpelig tenner meg voldsomt.

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja, lytt etter lyder TS, det er det organet jeg bruker mest under sex. Når du hører lyder som omfatter nytelser, så spør du bare om det er deilig, jo mere aèr etter ja gir en bekreftelse på det. Det er så fantastisk godt å høre at du spør også, litt smalltalk under sex er kjempepirrende... men gir også en avslappende atmosfære...

Tipset mitt til deg er å ha et langt forspill med oppbyggende kåthet, stoppe opp når han begynner å nærme seg. Det er kjempefrustrerende, men samtidig så sinnsykt deilig når du fortsetter igjen...

Jeg synes du er så fantastisk snill og god at du gir han sex, dette er noe han har drømt om lenge. Du vil nok bli overrasket hvor deilig han kan være... og husk at erfaring spiller ingen rolle når sexen kommer fra hjertet❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Oh, lord… forbered deg på noen uker måneder med 10-sekunders pumping før det er over… Mao: ikke ha noen forhåpninger om ok sex på noen måneder…

Anonymkode: d87df...193

Det går an å ta flere runder enn 1 hvis det er problemet og vips er det ikke noe problem

Anonymkode: 90d33...22d

Skrevet

Ta godt imot han, uansett hva som skjer. I og med at han er jomfru, så tenk at den sexen dere har om to år trolig kommer til å være annerledes enn første gang. Så ikke legg mye vekt på "prestasjon" de første gangene. Ha fokus på hans opplevelse, lyst til å slippe seg mer løs og at selv om han har mange tanker i hodet de første gangene, så ha det fint  og intimt sammen.

Selv om man kan gjøre seg noen antagelser utifra at han er "37 år og jomfru", så er han først og fremst personen som du kjenner og har blitt glad i.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var min mann sin første. Ikke kom han for fort og ikke mistet han ereksjonen heller. 😂 Han var bedre på sin første gang enn flere "rundbrennere" jeg har vært med før, og han har bare blitt bedre og bedre etterpå. 

Anonymkode: 8345e...81a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg var min mann sin første. Ikke kom han for fort og ikke mistet han ereksjonen heller. 😂 Han var bedre på sin første gang enn flere "rundbrennere" jeg har vært med før, og han har bare blitt bedre og bedre etterpå. 

Anonymkode: 8345e...81a

Ja, tror virkelig folk legger vel mye i dette. At det kan være kleint og nervøst med noen første gang(ene) - ja, det er det jo for mange uansett. Og dårlige, egoistiske «elskere» blir ikke automatisk gode selv om de har hatt seg med 129 stk før. I tillegg snakker vi her om en 37 år gammel mann - ikke en 16 åring som knapt har hatt orgasme eller følt tiltrekning før, med ekstreme mengder hormoner boblende i blodet...

Anonymkode: 5396a...975

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...