Gå til innhold

KG's regler

Gjest Lurer litt!

Fremhevede innlegg

Gjest Lurer litt!
Skrevet

Hvilke regler her på KG irriterer deg?

Synes så mange klager på reglene jeg.............. Må vi ha regler?

Hvordan ville det vært her inne uten regler?

Bare lurer litt jeg :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reglene i seg selv irriterer meg ikke. Det som irriterer meg er at det ser ut til å være ulike regler for ulike brukere.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja, vi må ha regler. Har vært på foraer uten regler og det blir det bare rot av.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Reglene er greie, men jeg blir utrolig urettferdig behandlet. Tror faktisk jeg er den mest urettferdig behandlede av alle her. Det tar på.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet (endret)
Mener du det seriøst, Rattle?

Så seriøst -----> :ler:

;).

Endret av Rattleshake
Skrevet

:)

Jeg er fornøyd med reglene her inne.

Skrevet

regler er greit nok, det er sladrerne jeg irriterer meg over...

Ikke fordi de sladrer for å overholde regler på vegne av gud og hvermann, men fordi de sladrer. Sladrehank skal selv ha bank....

Og kanskje jeg synes at reglene er litt barnehageaktige og overdrevent beskyttende...

Skrevet

Det skrives mye om forskjellsbehandling nå om dagen. For å kunne se på saken trenger vi konkrete eksempler. Linker er bra.

Skrevet

Jeg synes det er fint med regler. Ellers hadde jeg ikke orket å være her, faktisk.

Forskjellsbehandling har ikke jeg klart å se, hverken her eller andre forum jeg er på.

Jeg har selv rapportert innlegg, og er ikke flau over det. Jeg føler meg ikke som en sladrehank. Det går an å gi en moderator beskjed om "på-kanten-innlegg", men det er jo ikke vi brukere som bestemmer om de skal stenges eller ikke!

Det ligger utrolig mange innlegg her, og selv om det er flere moderatorer her, så klarer ikke de å følge med på alt som skjer. Jeg tror ikke at jeg er noen moderator, og kunne aldri tenke meg å være det. ;)

Rattleshake: ja, du har det nok verst av alle! ;) Derfor skal du få en diger sukkersøt :klem: av meg! :ler:

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvor ligger disse reglene? Hvor kan jeg lese de`?

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Ved å titte litt. F. eks litt oppe til venstre på siden ;)

Skrevet
Rattleshake: ja, du har det nok verst av alle! ;) Derfor skal du få en diger sukkersøt :klem: av meg! :ler:

Henger meg på denne! :ler:

:klem:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Oj, jeg så ikke at jeg fikk en klem :ler: Er så selvsentrert og ser ikke hva andre skriver, men takk :)

Skrevet

Jeg synes den Copyright- regelen er litt rar. Så lenge man oppgir kilden bør det vel ikke være noe problem å sitere?

Og så synes jeg det er litt vel strengt mht diskusjon av kjendiser ol. De er jo offentlige personer, bare se på alt det tullet Se og Hør produserer.

Skrevet
Jeg synes den Copyright- regelen er litt rar. Så lenge man oppgir kilden bør det vel ikke være noe problem å sitere?

Og så synes jeg det er litt vel strengt mht diskusjon av kjendiser ol. De er jo offentlige personer, bare se på alt det tullet Se og Hør produserer.

Jeg synes det er greit å være nokså streng når det gjelder "kjendisdiskusjoner" - for hva er en kjendis? Noen velger selv å brette ut livet sitt i pressen, mens andre ufrivillig har vært i sentrum for noe som får pressens (og vår) interesse. En del kjendiser er mennesker også.

Men jeg synes man også, om man først skal være streng på dette, bør tenke seg om når man skal diskutere eget privat/familieliv, i hvert fall for de brukerne som ikke skjuler identiteten sin. En ting er hva man forteller venner og kjente, noe annet er at det kanskje ikke alltid er særlig god etikette å legge ut masse privat informasjon (tabber, økonomi, familieforhold o.l) om ektefelle, svigerfamilie, kjæreste, eks o.l som faktisk lett kan identifiseres av den som vet hvem personen bak nicket er.

Ellers er jo reglene nokså greie her, selv om min nye kampsak er deling av tråder som sklir ut og tilnærmet lik behandling av gjester/brukere (se feks tråd om foreldres/barnløses "rett" til å uttale seg om foreldreskap).

(med lik behandling mener jeg bare at BEGE parter bør oppføre seg, ikke bare gjesten)

Skrevet

Det er det heller ikke så lenge man oppgir kilden, kan man lime inn så mye tekst man bare vil.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Det er ikke KG som bestemmer det, det er noske lover om opphavsrett.

De har nå gått gjennom en del rettsaker p.g.a. det også ;).

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Det er det heller ikke så lenge man oppgir kilden, kan man lime inn så mye tekst man bare vil.

Det kan man ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...