AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #1 Skrevet 21. juli 2021 Har sagt opp fra min nåværende jobb og har søkt på ca. 9 stillinger som Regnskapsfører. Har vært på intervju med 4 forskjellige bedrifter, og en av dem har jeg hatt 3 intervju. Ingen av dem har sagt ja, og jeg tror at det er pga norsken min som er dårlig selv om jeg har tatt norskkurs helt til c1 nivå. Jeg har god erfaring, på vei å bli Autorisert om 6 måneder og er en god Regnskapsfører fordi kundene mine og ledelse var fornøyd. De bedriftene viste en god interesse i meg, men hvis de sier ingenting hva kan dette betyr? Skal jeg starte å søke andre type jobber hvor det kreves mindre kvalifikasjoner? Anonymkode: 9432a...5e3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #2 Skrevet 21. juli 2021 Jeg ville sagt noe om mine egne norskkunnskaper på intervju dersom du tror dette er grunnen. Si noe om at gjør noe på fritida for å forbedre uttalen din feks «er mye sosial med venner», leser mye norske bøker, besøksvenn etc. Vis at du til tross for norskkurs skal bli ENDA bedre. Det hadde ihvertfall jeg satt et stort pluss ved som arbeidsgiver. Anonymkode: 7d5b8...323 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå