Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #1 Skrevet 16. september 2005 Jeg må bare ha ut litt galle! Jeg er drittirritert i dag, og kjeder vettet av meg selv om jeg har ryddet og vasket og nå venter tjueåringen hjem på besøk i helgen, maten står på ovnen og alt er kos egentlig, men jeg er så sinnsykt irritert, og det ser jeg at jeg tar ut i diverse tråder her i forumet. Så derfor lager jeg nå denne sinnatråden her i stedet, for å få ut litt gørr uten å ta det ut på noen. #¤#%&%#!!!
Gjest Gjesta Skrevet 16. september 2005 #3 Skrevet 16. september 2005 Jeg er ikke sinna så da kan jeg trøste istedet......... :kys_2: Feeling better??
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #4 Skrevet 16. september 2005 Litt sinna fordi det innlegg og tråder slettes i fleng om dagen, selv om jeg skjønner hvorfor. Litt sinna fordi de ansatte ved kollektivet hvor Liten befinner seg, ikke skjønner at jeg kjenner ungen min bedre enn de gjør, og at de tror hun lurer meg hele tiden. jeg tror det er de to tingene i hovedsak, og da blir det mye gørr.... men det hjelper å skrike litt her inne @##%&##@@@!!&%¤%¤##@@@@
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #5 Skrevet 16. september 2005 Det føles bedre nå.... jeg måtte nettopp redde en pusunge som hadde gått seg bort og havnet på balkongen hos naboen... og da jeg hadde reddet henne, tenkte jeg at nå er det lenge siden jeg har sett pappapus - pusene mine er innepuser og balkongen er uteområdet deres. Jeg har ropt på ham overalt, hvor pokker er han? han har falt ned fra balkongen før (jeg bor bare i første så han fikk bare litt skrubb på nesa), men da satt han nedenfor å ropte... nå er han ikke der. Men da jeg var ute og ropte på ham, fikk jeg svar - bare at det var ikke ham, det var en annen søt pusekatt som veldig gjerne ville bli med meg inn. Men jeg som har to katter og fem kattunger kan jo ikke dra inn andres katter også... men hvor pokker er kattepus? Selveste katten liksom?? Og hvor blir det av tjueåringen som gikk på flybussen på gardermoen for en time og et kvarter siden? Bussen skal jo være langt forbi her nå....
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #7 Skrevet 16. september 2005 Frustrasjonen er en saga blott! tusen takk! Kattepus var i oppgangen, jeg kom på at han smatt ut da jeg kom hjem fra butikken tidligere.. det er noen timer siden. I mellomtiden har jeg vært ute og kost med den andre pusen der ute, og tjueåringen har kommet hjem, men da jeg ropte på ham i gangen kom han som ei kule.
gaja Skrevet 16. september 2005 #8 Skrevet 16. september 2005 (endret) I mellomtiden har jeg vært ute og kost med den andre pusen der ute, og tjueåringen har kommet hjem, men da jeg ropte på ham i gangen kom han som ei kule.← katten eller gutten? Endret 16. september 2005 av gaja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå