Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne sangen sitter så mye i hjernen. Liker energien i musikken

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker fortsatt Nsync! Elsker albumet No strings attached 😍

• Liker 1
Skrevet

Nei 

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er veldig lett å slutte å høre på de. At jeg faktisk hørte på og digget de boybandfolkene en gang i tiden er rimelig flaut å tenke på. Lite visste jeg hva som egentlig fantes der ute av autentisk musikk med geniale revolusjonerende tekster og mektige stemmer. Folk på min alder som fremdeles hører på simpelt skvip som det der har jeg veldig lite til felles med kjenner jeg.

Anonymkode: 4361f...6cc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er Backstreet boys all the way, så nei det er ganske lett egentlig 😁 It’s gonna be me er litt fengende da, men ellers…

Anonymkode: 1cdd3...3bd

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Synes det er veldig lett å slutte å høre på de. At jeg faktisk hørte på og digget de boybandfolkene en gang i tiden er rimelig flaut å tenke på. Lite visste jeg hva som egentlig fantes der ute av autentisk musikk med geniale revolusjonerende tekster og mektige stemmer. Folk på min alder som fremdeles hører på simpelt skvip som det der har jeg veldig lite til felles med kjenner jeg.

Anonymkode: 4361f...6cc

Vil tørre å si Beatles startet den uoriginale måten å spille musikk på, siden det er massivt lav energi musikk. Rolling Stones derimot er ganske bra.

Men Nsync har energi, så jeg synes den er alreight. Liker også Smash Mouth.

Endret av Bummelong
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...