Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Såg en dokumentar på det. Er usikker på om man kan kalle det for "nymoderne Amish". Men de støter vel bort folk som ikke er helt religiøst, for å få de til å annerkjenne den religiøse livsstilen som de er for.

Og selve grunnleggeren av den troen er sagt å ha drevet med seksuell misbruk av damer osv. Om dokumentet er ekte.

https://no.wikipedia.org/wiki/Guds_Menighet

Anonymkode: 4c1ce...89e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min mening om dette er som med all annen organisert religion: det burde være forbudt. 

Anonymkode: e3435...0af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men er vel slikt at Cosby ble frikjent selv om han ble annskyldt for å ha drevet med sex forbrytelser.. så er litt vanskelig å vite hvem som snakker sant noen ganger.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min mening om dette er som med all annen organisert religion: det burde være forbudt. 

Anonymkode: e3435...0af

Ja, det er sykt ille å støte noen bort bare fordi de ikke er enig. Men politikk er jo litt slikt også. Men jeg synes iallfall at man må ha samvittighet for at man er den man er hvis det gir mening .

AnonymBruker
Skrevet

En slags psykopati satt i system, for øvrig ikke helt ulikt religioner generelt. Langt verre enn gjennomsnittsreligionen i Norge. Organisert religion er i og for seg bare et verktøy for å kontrollere mennesker, men det varierer jo stort i hvilken grad.

Anonymkode: 22b9f...4f9

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...