Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemme med baby nå (treåring også faktisk, til ferien er over), og er naturlig nok litt sliten av lite søvn og hvile. 

Har dere noen tips til et sminkeprodukt som er raskt og enkelt å påføre for å se litt freshere ut når jeg skal noe? Kanskje først og fremst på ringene under øynene, hehe. Liker ikke å bruke mye sminke, ser for meg øyebryn, mascara og noe under øynene/på eventuelle urenheter osv. 

Hva liker dere best? Kan gjerne betale litt for det son gir best effekt og er raskt og greit. Har typisk lys, nordisk hud og har passert 30, så vet ikke om produktene jeg brukte da jeg var 22, fortsatt blir bra 😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Catnip skrev (1 time siden):

Jeg er hjemme med baby nå (treåring også faktisk, til ferien er over), og er naturlig nok litt sliten av lite søvn og hvile. 

Har dere noen tips til et sminkeprodukt som er raskt og enkelt å påføre for å se litt freshere ut når jeg skal noe? Kanskje først og fremst på ringene under øynene, hehe. Liker ikke å bruke mye sminke, ser for meg øyebryn, mascara og noe under øynene/på eventuelle urenheter osv. 

Hva liker dere best? Kan gjerne betale litt for det son gir best effekt og er raskt og greit. Har typisk lys, nordisk hud og har passert 30, så vet ikke om produktene jeg brukte da jeg var 22, fortsatt blir bra 😅

Når jeg sov kriselite måtte det litt hardere skyts til på concealerfronten enn jeg trenger nå.

Da gikk det i MAC Pro longwear, den dekker godt både under øyne og evt urenheter. 

For bryn er det litt hipp som happ - det enkleste for deg nå er kanskje å farge dem? Refectocil er grei. Anastasia har mye bra produkter, men jeg foretrekker nå en penn fra Make The Make fordi den er mykere og mer naturlig. 

Hadde kjørt en liten dabb av krem/flytende highlighter inni øyenkroken, ser mer våkent ut. Og bittelitt under bryn/på kinnben. 

Og så hadde jeg personlig valgt å legge bittelitt lys bronzer og litt blush. Der liker jeg best trioen til Make The Make, men Fenty har veldig fristende kremprodukter jeg tror ser naturlig ut for hverdag. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke akkurat sminke, men jeg vil tipse om en anti-age dagkrem fra Dr.Greve som gir veldig fin fukt og glød til ansiktet: https://www.farmasiet.no/catalog/ansiktspleie/serum/dr-greve-pharma-serum-vitc-up-301,5008871/

Hvis du syns den er litt dyr, så har Farmasiet 20-30% rabatt stadig vekk, så hvis du venter noen dager, så er den sikkert kjapt på salg igjen. 

Anonymkode: 2340b...04e

AnonymBruker
Skrevet

Bruker the priming day cream med spf 30 fra sienna x, også får en veldig kjapp og naturlig dekke så bruker jeg dr. Jart+ cicapair color correcting cream. Den tar jeg en liten ert av, gnir mellom hendene og trykker på huden på ansiktet, tar på litt ekstra under øynene. Så litt solpudder, øyenbrynspen, og vannfast mascara. 

Bruker også c vitamin serum, bha peeling og masker noen ganger som jeg synes fresher opp ansiktet 😊 viktigste er solfaktor. 

Er hjemme med baby 3 mnd og storebror 2,5 år så skjønner hva du mener 😜

Anonymkode: 7ac7a...844

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...