AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #1 Skrevet 21. juli 2021 Altså å tro på likestilling, like muligheter. Man kan jo bare lage en gren for det. Så er det i boks. Å prøve å skape forståelse mellom folk. Men feminisme og incels handler jo oftest å se ned på personer fordi de ikke er som dem. Eller hva tror du? Anonymkode: b7bc1...59b
stan Skrevet 21. juli 2021 #2 Skrevet 21. juli 2021 Feminisme handler om likestilling mellom kjønnene. Hvordan er det å se ned på noen? 7
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #3 Skrevet 21. juli 2021 Feminisme er i utgangspunktet noe positivt, men der som alt annet finnes ektreme utgaver. Der det fort går ovwr til rent manne hat. Anonymkode: d9078...033 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #4 Skrevet 21. juli 2021 Jeg er feminist men lever ikke i sølibat, så nei, jeg er ingen incel. Hvis man ønsker å unngå seksuell oppmerksomhet fra menn derimot, kan det være lurt å gå ut høylydt og erklære seg som feminist. Da slipper man i hvert fall unna de mest håpløse mennene. Anonymkode: c12d3...a38 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #5 Skrevet 21. juli 2021 Jeg ser ingen sammenheng mellom å ønske likestilling og like muligheter mellom kjønnene, og det å mene at det motsatte kjønnet skylder meg sex. Anonymkode: 954af...fd2 8
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #6 Skrevet 21. juli 2021 Begge deler handler jo om at de vil ha goder fra noen som er ‘bedre’ enn dem, så kanskje begge grupper er incel? Kvinner hadde fått rettigheter uansett bare de hadde bevist seg verdig først og individmessig og ikke flokkmessig og ikke hadde gått motsatte veien hvor beviset allerede skal være der som en selvfølge og at det skal gjelde hele hurven. Anonymkode: 97cc6...fa6
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #7 Skrevet 21. juli 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: ikke hadde gått motsatte veien hvor beviset allerede skal være der som en selvfølge og at det skal gjelde hele hurven. Slik som menn har gjort i uminnelige tider? Anonymkode: 04fb1...fd5 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #8 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg er feminist men lever ikke i sølibat, så nei, jeg er ingen incel. Hvis man ønsker å unngå seksuell oppmerksomhet fra menn derimot, kan det være lurt å gå ut høylydt og erklære seg som feminist. Da slipper man i hvert fall unna de mest håpløse mennene. Anonymkode: c12d3...a38 Jeg ville ikke brydd meg om dama var min type. hun kan være feminist for min del så lenge hun er grei, selv om jeg ikke er det Anonymkode: b7bc1...59b
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #9 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Begge deler handler jo om at de vil ha goder fra noen som er ‘bedre’ enn dem, så kanskje begge grupper er incel? Kvinner hadde fått rettigheter uansett bare de hadde bevist seg verdig først og individmessig og ikke flokkmessig og ikke hadde gått motsatte veien hvor beviset allerede skal være der som en selvfølge og at det skal gjelde hele hurven. Anonymkode: 97cc6...fa6 Jeg bare skjønner ikke... Hvorfor må noen prøve å dominere? Kan man bare ikke si. Hei jeg synes du fortjener likens muligheter, og jeg er ikke bedre enn deg. Der. Problem løst eller? Anonymkode: b7bc1...59b 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #10 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Begge deler handler jo om at de vil ha goder fra noen som er ‘bedre’ enn dem, så kanskje begge grupper er incel? Kvinner hadde fått rettigheter uansett bare de hadde bevist seg verdig først og individmessig og ikke flokkmessig og ikke hadde gått motsatte veien hvor beviset allerede skal være der som en selvfølge og at det skal gjelde hele hurven. Anonymkode: 97cc6...fa6 "Bedre" enn dem? Goder fra? Og vet du hva incel står for, er forkortelse for? Hvordan kan du sammenligne feminist med "involuntary celibate"? Ufrivillig sølibat, altså en som ufrivillig ikke har/får sex? Feminisme har jo ingenting med det å gjøre. Anonymkode: 20ceb...962 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #11 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er feminist men lever ikke i sølibat, så nei, jeg er ingen incel. Hvis man ønsker å unngå seksuell oppmerksomhet fra menn derimot, kan det være lurt å gå ut høylydt og erklære seg som feminist. Da slipper man i hvert fall unna de mest håpløse mennene. Anonymkode: c12d3...a38 Min erfaring er den motsatte. Jo mer avstand man tar til menn, jo mer intense blir de mest håpløse av dem (og jo mer håpløse blir de man trodde ikke egentlig var så håpløse). Vil du ikke, så skal du. Noen drar dessverre det ordtaket hele veien ut. Anonymkode: 1bdf7...5d7
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #12 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Altså å tro på likestilling, like muligheter. Man kan jo bare lage en gren for det. Så er det i boks. Å prøve å skape forståelse mellom folk. Men feminisme og incels handler jo oftest å se ned på personer fordi de ikke er som dem. Eller hva tror du? Anonymkode: b7bc1...59b Du må slutte å bruke masse ord du ikke vet hva betyr. Anonymkode: 8cff0...aff 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #13 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): "Bedre" enn dem? Goder fra? Og vet du hva incel står for, er forkortelse for? Hvordan kan du sammenligne feminist med "involuntary celibate"? Ufrivillig sølibat, altså en som ufrivillig ikke har/får sex? Feminisme har jo ingenting med det å gjøre. Anonymkode: 20ceb...962 Så det ble laget av liberale for å skammføre jomfrue menn Kult. Men trodde det var en hatklubb bare? Du vet? Når man hater feminine verdier er man incel, mens om man er feminist så hater man maskuline verdier. Så er vel der sammenhengen ligger. Også det faktum at en feminist laget bevegelsen Anonymkode: b7bc1...59b
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #14 Skrevet 21. juli 2021 Herregud, hva skjer med dette forumet? Finnes det fremdeles noen her som klarer å formulere noe som i det minste likner på klare og sammenhengende argumenter for de merkelige innfallene sine? Anonymkode: 3edf1...e91 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå