Bummelong Skrevet 21. juli 2021 #1 Skrevet 21. juli 2021 (endret) Generelt er jeg mye mer fan av fysisk eierskap. Jeg forstå streaming litt. Er liksom billig krone for å se noe uten skyldfølelse. Siden tidlig 2000 tallet var tiden for pirater. Men så er det mye mer kjekkere for meg å ha noe fysisk, fordi du blir anbefalt så mye ting på Netflix eller slikt som du overhodet ikke har lyst å se. Også er det slikt at, om du eier en DVD eller et spill fysisk. Så har du det for alltid. Derfor jeg foretrekker GOG.com ovenfor Steam. Fordi du kan laste ned installasjonsfilen på GOG og lagre det på ekstern harddisk. Mens på Steam er det DRM på alt. Så du må ha steam bare for å spille et spill. Så føler det er mer garanti av varighet på fysisk ovenfor streaming. Men streaming ser jeg på som et greit alternativt hvis man ikke har råa til serier eller filmer og slikt i massevis. Men hva tror du? PS: Du kan bruke VLC til å "Ta Opptak" så om du vil ha backup av en film eller serie du har, og lagre det digitalt på ekstern harddisk. Så er dette en veldig sjekk ting å ha Endret 21. juli 2021 av Bummelong
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå