AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #1 Skrevet 21. juli 2021 På snap og Facebook virker det som om at alle er på toppturer og turer i fjellet. Mine tenåringer vil ikke det. De vil være hjemme og være ute med venner. Så vi får være den kjedelige familien som bare er hjemme 🙃 Anonymkode: f23b5...36c 1
knulleGuden666 Skrevet 21. juli 2021 #2 Skrevet 21. juli 2021 Du må tvinge tenåringene med på tur, ellers blir de ødelagte for livet. Du som forelder som bestemmer, ikke de med mindre de er 18 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #3 Skrevet 21. juli 2021 Jeg får lyst til å svare det samme som når barnehagebarnet sier alle andre spiser is hele tiden, eller når tenåringen argumenterer for at alle andre får dra på fest.. Anonymkode: 7846b...363 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #4 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): På snap og Facebook virker det som om at alle er på toppturer og turer i fjellet. Mine tenåringer vil ikke det. De vil være hjemme og være ute med venner. Så vi får være den kjedelige familien som bare er hjemme 🙃 Anonymkode: f23b5...36c Mine barn er heller ikke med på turer, jeg tenker det er greit. Om jeg går på en topptur så er det med venninner. Anonymkode: 06dec...c59 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #5 Skrevet 21. juli 2021 En må ikke følge strømmen, blir kvalm av folk som skal være som alle andre! BæææÆÆæÆæææÆÆææÆæ. Flott at du går i mot strømmen og kan tenke selv, respekt.👍 Anonymkode: 35018...62c 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #6 Skrevet 21. juli 2021 knulleGuden666 skrev (7 minutter siden): Du må tvinge tenåringene med på tur, ellers blir de ødelagte for livet. Du som forelder som bestemmer, ikke de med mindre de er 18 Serr? Mine barn er aktive og ute hele dagen selv om vi ikke er på tur i fjellet Anonymkode: f23b5...36c 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #7 Skrevet 21. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Serr? Mine barn er aktive og ute hele dagen selv om vi ikke er på tur i fjellet Anonymkode: f23b5...36c Det er ikke dermed sagt du ikke kan gjøre det, men hvis du gjør det fordi alle andre gjør det da er du en idiot i mine øyne. Så ja, jeg er seriøs. Anonymkode: 35018...62c
K.B. Skrevet 21. juli 2021 #8 Skrevet 21. juli 2021 Krampaktig å se alle som på død og liv skal legge ut bilder av fjelltur. Personlig så kan jeg ikke fordra fjellturer, sommer som vinter. Båttur er i samme kategori. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #9 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke dermed sagt du ikke kan gjøre det, men hvis du gjør det fordi alle andre gjør det da er du en idiot i mine øyne. Så ja, jeg er seriøs. Anonymkode: 35018...62c It takes one to know one! Anonymkode: f23b5...36c
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #10 Skrevet 21. juli 2021 Neida, langt i fra alle er på toppturer. Men de som er, er veldig glad i å skryte av det og legge det ut på alle mulig steder. Derfor ser det ut som alle er på toppturer. Anonymkode: 4b94f...57b 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #11 Skrevet 21. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: It takes one to know one! Anonymkode: f23b5...36c Bæææ.. Anonymkode: 35018...62c
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #12 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bæææ.. Anonymkode: 35018...62c 😛🤣 Anonymkode: f23b5...36c
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #13 Skrevet 21. juli 2021 K.B. skrev (11 minutter siden): Krampaktig å se alle som på død og liv skal legge ut bilder av fjelltur. Personlig så kan jeg ikke fordra fjellturer, sommer som vinter. Båttur er i samme kategori. Mer krampaktig å legge ut bilder av «noe godt i glasset». Anonymkode: 0c987...190 6
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #14 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): På snap og Facebook virker det som om at alle er på toppturer og turer i fjellet. Mine tenåringer vil ikke det. De vil være hjemme og være ute med venner. Så vi får være den kjedelige familien som bare er hjemme 🙃 Anonymkode: f23b5...36c Alle er aldri noe som helst, men de fleste er jo på et par toppturer/fjellturer i året. Eller hva legger du i topptur - for meg er topptur egentlig å gå opp på toppen av et fjell med telemarkski eller randonee og så renne ned igjen, men siden det er midt på sommeren regner jeg med at du mener fjelltur? Hvorfor bryr du deg om hva andre gjør? Synes du selv det er kjedelig å være hjemme, siden du kaller det å være den kjedelige familien som bare er hjemme? Er du så selvopptatt at du tror andre mennesker finleser news feeden din på facebook for å sjekke om du er på fjellet eller er hjemme og slapper av? Anonymkode: c079a...daf 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #15 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Alle er aldri noe som helst, men de fleste er jo på et par toppturer/fjellturer i året. Eller hva legger du i topptur - for meg er topptur egentlig å gå opp på toppen av et fjell med telemarkski eller randonee og så renne ned igjen, men siden det er midt på sommeren regner jeg med at du mener fjelltur? Hvorfor bryr du deg om hva andre gjør? Synes du selv det er kjedelig å være hjemme, siden du kaller det å være den kjedelige familien som bare er hjemme? Er du så selvopptatt at du tror andre mennesker finleser news feeden din på facebook for å sjekke om du er på fjellet eller er hjemme og slapper av? Anonymkode: c079a...daf Nei, de fleste er ikke på topptur/fjelltur flere ganger i året altså. Noen er det, ikke de fleste. Anonymkode: e802a...34d 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #16 Skrevet 21. juli 2021 Jeg bor midt mellom fjell og fjord, og her er alle på toppturer. Nye topptur bilder hver dag på SoMe. Jeg går periodevis i fjellene, er oppvokst her og har gått i fjellet siden jeg var lita. Jeg foretrekker heller en bytur og shopping, ei badestrand eller grilling. Er lei fjellene, og fjell er ikke alt her i livet. Det kommer turister hit og har en image / super kule hippier med skjegg og økologiske orange klær og digger fjell og lokalprodusert øl. Turen i seg selv er mindre viktig enn turklærne og image insta bildene og konseptet fjell. med som er på topptur føler seg som kongen over verden, og ser ned på alle de som ikke går i fjellet.. livet er mye mer enn å kave seg opp på et fjell jeg er mettet. husk at sola skinner alltid på insta Anonymkode: 0284a...df9 1
Gjest Blinkie Skrevet 21. juli 2021 #17 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): På snap og Facebook virker det som om at alle er på toppturer og turer i fjellet. Mine tenåringer vil ikke det. De vil være hjemme og være ute med venner. Så vi får være den kjedelige familien som bare er hjemme 🙃 Anonymkode: f23b5...36c Jeg drar på toppturer ganske ofte. Elsker det
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #18 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle er aldri noe som helst, men de fleste er jo på et par toppturer/fjellturer i året. Eller hva legger du i topptur - for meg er topptur egentlig å gå opp på toppen av et fjell med telemarkski eller randonee og så renne ned igjen, men siden det er midt på sommeren regner jeg med at du mener fjelltur? Hvorfor bryr du deg om hva andre gjør? Synes du selv det er kjedelig å være hjemme, siden du kaller det å være den kjedelige familien som bare er hjemme? Er du så selvopptatt at du tror andre mennesker finleser news feeden din på facebook for å sjekke om du er på fjellet eller er hjemme og slapper av? Anonymkode: c079a...daf Klarer du ikke svare ett innlegg uten å være nedlatende og spydig? topptur er når du bestiger en topp. Uavhengig om det er på ski eller på beina. ts får følelsen av at alle er aktive og hopper fra topp til topp.. og at det er det store.. noe alle føler på. De fleste blir ikke lykkelig av å scrolle på insta. Der solen skinner hele tiden. de aller fleste har hverdager selv om det er ferie. Må være slitsomt å dokumentere hele ferien og oppdatere verden time for time om alt fra mat, turer, romantikk og glade barn.. hva prøver en på? Anonymkode: 0284a...df9
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #20 Skrevet 21. juli 2021 Vi har ikke vært på toppturer, TS! Ungdommen her i huset vil heller drive på i sjøen. Anonymkode: b1f17...1f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå