Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke så glad i å si «jeg er gravid», synes rett og slett det er litt kleint😅 Prøver å tenke en fin måte å få overlevert budskapet til kommende besteforeldre uten å si det. Ønsker ikke noe overdreven avsløring, kun en fin liten avsløring. Ønsker heller ikke å kjøpe inn noen babyklær eller noe sånt til det.

Hvordan gjorde du det?

Anonymkode: d60cc...b11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ga ultralyd bildet

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bestill en kake med skriften "bestemor og bestefar *termindato*", og inviter de på middag. Så serverer du kaken til dessert, og de får kutte første stykke😊

Anonymkode: a8c53...0ee

Skrevet

Gratulerer :) 

Første gangen var utenfor livmoren så da var det naturlig og si det som det var siden jeg måtte innlegges på sykehus.

Andre gangen måtte jeg nesten si det til mamma og pappa da jeg var kvalm hver dag, resten av familien sa jeg at jeg spiste for 2, i uke 12.

Tredje gang var jeg dårlig, og på grunn av at det var mistanker om MA på tidlig ul uke 6. Ul uke 8-9 viste hjerteslag så da fortalte vi det til hans. Det endte dessverre i MA likevel i uke 12..

Om jeg blir gravid igjen, tror jeg jeg tar den "jeg spiser for 2". Selv om at man kanskje egentlig ikke gjør det(?).. De fleste forstår det.

Skrevet

Vi fortalte det til familien og venner ved å vise fram ultralydbildet. Enkelt og greit. 😊

AnonymBruker
Skrevet

Putt en bolle i ovnen og be de sjekke ovnen :)

Anonymkode: abac5...8c1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk min gutt på 14 år til å fortelle det til min mamma. Min bror fikk det fortalt av min mann da han ble ansatt av min bror kort tid etter jeg fant ut om svangerskapet.. Svigers fikk vite det av den andre storebroren, og søstra mi fikk vite det før min mann over snap (ikke planlagt svangerskap). 

Med forrige fortalte vi det ved at jeg sa at mamma straks måtte skaffe seg en trappegrind.. Og svigermor fikk en strikkebok til babyer med utralydbilde inni. 

Anonymkode: e6ac8...17e

AnonymBruker
Skrevet

Vi fortalte det med å sette igjen noen bestemor/bestefar kopper på hytta til foreldre da første barnebarn skulle komme. Med andre fortalte vi bare at jeg var så dårlig fordi jeg var gravid, vanskelig å skjule det da 🙈🤮

Ellers har vi kjørt en diskre snap med ultralydbilde til venner, vi er ikke så glad i store announcements.

Anonymkode: bfa9c...0f7

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å bestille et fly med banner "jeg er gravid" hvis du vet kjønnet kan du også bestille farge bomber i passende farger som flyet kan slippe 

Anonymkode: 41ad0...b68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...