Gå til innhold

Elektrisk hår!

vixen

Anbefalte innlegg

Noen som har råd for hvordan jeg skal få langt hår til å legge seg ned på hodet igjen? Det står rett ut bak og til siden. :grine:

Vaske det hjelper vel, men jeg hadde ikke tenkt å bløte det akkurat nå...

Noen som har tips?

hjelp.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker du balsam da?? Hvis ikke så vil jeg på det sterkeste anbefale deg det. Og kanskje du trenger er serie som gir litt ekstra fuktighet til håret nå som det blir kaldere ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du balsam da?? Hvis ikke så vil jeg på det sterkeste anbefale deg det. Og kanskje du trenger er serie som gir litt ekstra fuktighet til håret nå som det blir kaldere ute?

Jupp, balsam er virkelig tingen. Er aldri plaget med elektrisk hår etter at jeg fant balsamen i mitt liv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dagoberta ii

På vinteren bruker jeg å skylle håret i iskaldt vann rett før jeg går ut av dusjen, da blir håret aldri elektrisk - er visst noe med at kulden får de små skjellene på hårene til å legge seg ned, sånn at de ikke gnisser mot hverandre og lager elektrisitet :klø:

Men det funker, for jeg har hår nesten til midjen som står til alle kanter hvis jeg ikke skyller i kaldvann. Anbefales!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Testa til og med det med kleshengeren, men funka ikke særlig bra da det bare var "kroken" som var av metall. Dytta i litt varmebeskyttende krem jeg - og satte alt i hestehale. Funka greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du ser for deg meg sagge, så syns jeg jeg ser for meg deg stå å dra en kleshengerkrok igjennom håret, mens det står rett til værs.. jadda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det såklart for sent, men neste gang kan du fukte hendene dine i iskaldt vannog bare dra dem over håret - da legger det seg.

Ellers anbefaler jeg er antistatisk og pleiende spray fra KMS som heter Silker om du har problemer med elektrisk hår. Den funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange fine tips jeg skal legge meg på minnet. Helt sikkert ikke siste gang håret lever sitt eget liv.

Takk for fine tips alle sammen! Og har noen flere tips tar jeg i mot med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...