vixen Skrevet 16. september 2005 #1 Del Skrevet 16. september 2005 Noen som har råd for hvordan jeg skal få langt hår til å legge seg ned på hodet igjen? Det står rett ut bak og til siden. Vaske det hjelper vel, men jeg hadde ikke tenkt å bløte det akkurat nå... Noen som har tips? hjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. september 2005 #2 Del Skrevet 16. september 2005 Et gammelt kjærringråd skal være å dra en kleshenger av metall over håret. Men om det funker aner jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 16. september 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 16. september 2005 Men jeg har jo bare hengere av plastikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. september 2005 #4 Del Skrevet 16. september 2005 Bruker du balsam da?? Hvis ikke så vil jeg på det sterkeste anbefale deg det. Og kanskje du trenger er serie som gir litt ekstra fuktighet til håret nå som det blir kaldere ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #5 Del Skrevet 16. september 2005 Bruker du balsam da?? Hvis ikke så vil jeg på det sterkeste anbefale deg det. Og kanskje du trenger er serie som gir litt ekstra fuktighet til håret nå som det blir kaldere ute? ← Jupp, balsam er virkelig tingen. Er aldri plaget med elektrisk hår etter at jeg fant balsamen i mitt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 16. september 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 16. september 2005 Jada, jeg bruker balsam. Og jeg vet håret blir mer elektrisk om vinteren. Det var fleece-pleddet sin skyld denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dagoberta ii Skrevet 16. september 2005 #7 Del Skrevet 16. september 2005 På vinteren bruker jeg å skylle håret i iskaldt vann rett før jeg går ut av dusjen, da blir håret aldri elektrisk - er visst noe med at kulden får de små skjellene på hårene til å legge seg ned, sånn at de ikke gnisser mot hverandre og lager elektrisitet :klø: Men det funker, for jeg har hår nesten til midjen som står til alle kanter hvis jeg ikke skyller i kaldvann. Anbefales!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 16. september 2005 #8 Del Skrevet 16. september 2005 dra hårbørsten gjennom vann, og børst.. legger seg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 16. september 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 16. september 2005 Takk for tips! Testa til og med det med kleshengeren, men funka ikke særlig bra da det bare var "kroken" som var av metall. Dytta i litt varmebeskyttende krem jeg - og satte alt i hestehale. Funka greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 16. september 2005 #10 Del Skrevet 16. september 2005 hvis du ser for deg meg sagge, så syns jeg jeg ser for meg deg stå å dra en kleshengerkrok igjennom håret, mens det står rett til værs.. jadda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 16. september 2005 Forfatter #11 Del Skrevet 16. september 2005 Hehe! Ja du skulle sette meg styre her i stad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 16. september 2005 #12 Del Skrevet 16. september 2005 hehe litt av et syn tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. september 2005 #13 Del Skrevet 17. september 2005 Nå er det såklart for sent, men neste gang kan du fukte hendene dine i iskaldt vannog bare dra dem over håret - da legger det seg. Ellers anbefaler jeg er antistatisk og pleiende spray fra KMS som heter Silker om du har problemer med elektrisk hår. Den funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mockbamilla Skrevet 17. september 2005 #14 Del Skrevet 17. september 2005 Du kan også prøve å gni hendene sammen til de blir varme, og så legge ned håret med dem. Funker innimellom iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 18. september 2005 Forfatter #15 Del Skrevet 18. september 2005 Mange fine tips jeg skal legge meg på minnet. Helt sikkert ikke siste gang håret lever sitt eget liv. Takk for fine tips alle sammen! Og har noen flere tips tar jeg i mot med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå