AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #1 Skrevet 21. juli 2021 Har datet en dame i et års tid. Nærmer oss å bli kjærester, men skulle ta ting rolig. Hun et har barn fra før som jeg bare har truffet et par ganger. Nå er hun gravid. Hun sa tidlig i forholdet at hun ikke ønsket flere barn på lenge, hvis i det hele tatt. Hun sa også at hun aldri kommer til å ta en abort, så vi måtte være forsiktige. Jeg har tenkt at hun hadde kontroll på pillene, har også brukt kondom innimellom. Men nå er hun gravid og vil ikke ta abort. Jeg har ikke lyst på en unge nå! Vurderer sterkt å dumpe henne for jeg orker ikke dette. Hun er kjempesur fordi jeg er sint, hun mener at jeg burde skjønt at hun ikke kom til å ta abort noen gang for det har hun jo sagt. Angrer sykt på alt nå. Orker ikke dette. Er jeg kjip om jeg ber hun velge meg eller ungen? Anonymkode: cbc17...a2c 1
Populært innlegg Milky Skrevet 21. juli 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 21. juli 2021 Ja du burde jo skjønt det!! 64
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 21. juli 2021 Jeg skjønner at hun er sint. Du har like mye ansvar som henne for prevensjon. Hvis hun har bestem seg for at hun skal beholde barnet så må du bare forholde deg til det og ta din del av ansvaret, uavhengig av om dere er i et forhold eller ikke. Barnet ditt kommer til å vokse opp uansett, så får du velge om det blir med eller uten en tilstedeværende far. Anonymkode: 9f753...9ba 89
Hippogriff Skrevet 21. juli 2021 #4 Skrevet 21. juli 2021 Kjip situasjon. Men sånn er nå engang livet. Du har nok like mye ansvar som henne. Så er det dessverre ikke mulig å gi menn valget mellom abort eller å beholde, så lenge det er kvinnens kropp. Her er det ikke annet å gjøre enn å gå i dialog med damen og finne løsninger sammen med henne. Og - situasjonen er kjip for dere begge, så det er mer fornuftig å være en støtte for hverandre enn å gå i hver sin skyttergrav. 33
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #5 Skrevet 21. juli 2021 Utrolig kjipt men ungen er nå din uansett utfall på forholdet deres. Anonymkode: 5a0fb...140 20
Gjest ABM Skrevet 21. juli 2021 #6 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har datet en dame i et års tid. Nærmer oss å bli kjærester, men skulle ta ting rolig. Hun et har barn fra før som jeg bare har truffet et par ganger. Nå er hun gravid. Hun sa tidlig i forholdet at hun ikke ønsket flere barn på lenge, hvis i det hele tatt. Hun sa også at hun aldri kommer til å ta en abort, så vi måtte være forsiktige. Jeg har tenkt at hun hadde kontroll på pillene, har også brukt kondom innimellom. Men nå er hun gravid og vil ikke ta abort. Jeg har ikke lyst på en unge nå! Vurderer sterkt å dumpe henne for jeg orker ikke dette. Hun er kjempesur fordi jeg er sint, hun mener at jeg burde skjønt at hun ikke kom til å ta abort noen gang for det har hun jo sagt. Angrer sykt på alt nå. Orker ikke dette. Er jeg kjip om jeg ber hun velge meg eller ungen? Anonymkode: cbc17...a2c Ja
Gjest DramaTheLama Skrevet 21. juli 2021 #7 Skrevet 21. juli 2021 Det er jo faktisk slik nå at det er du som må velge. Ungen kommer likevel.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #8 Skrevet 21. juli 2021 Det hjelper jo ikke å dumpe henne, ungen kommer uansett. Anonymkode: 91667...ff2 47
Maleficenta Skrevet 21. juli 2021 #9 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har datet en dame i et års tid. Nærmer oss å bli kjærester, men skulle ta ting rolig. Hun et har barn fra før som jeg bare har truffet et par ganger. Nå er hun gravid. Hun sa tidlig i forholdet at hun ikke ønsket flere barn på lenge, hvis i det hele tatt. Hun sa også at hun aldri kommer til å ta en abort, så vi måtte være forsiktige. Jeg har tenkt at hun hadde kontroll på pillene, har også brukt kondom innimellom. Men nå er hun gravid og vil ikke ta abort. Jeg har ikke lyst på en unge nå! Vurderer sterkt å dumpe henne for jeg orker ikke dette. Hun er kjempesur fordi jeg er sint, hun mener at jeg burde skjønt at hun ikke kom til å ta abort noen gang for det har hun jo sagt. Angrer sykt på alt nå. Orker ikke dette. Er jeg kjip om jeg ber hun velge meg eller ungen? Anonymkode: cbc17...a2c hm om du dumper henne blir du fortsatt far da 27
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #10 Skrevet 21. juli 2021 Jeg er kvinne. Og jeg ønsker heller ikke barn. Hadde gått fra henne om jeg var deg. Og samtidig innsett at det må brukes prevensjon hver gang, velge sterilisering eller rett og slett ikke ha sex så lenge barn er helt uaktuelt. Men belag deg på å betale bidrag, og be samtidig om dna test. Anonymkode: 9a0cd...ab8 24
Populært innlegg MapleSirup Skrevet 21. juli 2021 Populært innlegg #11 Skrevet 21. juli 2021 Hvorfor går menn utifra at prevensjon er kvinnens ansvar? 124
Populært innlegg juni Skrevet 21. juli 2021 Populært innlegg #12 Skrevet 21. juli 2021 (endret) Jeg tror ingen kvinner noensinne har valgt en mann over et barn, det er imot biologien vår. Det er DU som må velge mellom disse: -dama og ungen eller -ungen Det er ikke noe alternativ å velge kun dama. Alle som har sex må kunne forvente at det kan bli barn av det, og det er ikke alle som klarer å ta abort, det må faktisk respekteres. Mange som sier at de kommer til å ta abort hvis de blir gravide, klarer det ikke når det kommer til stykket. Det er ikke så lett som det kan se ut for en mann. Endret 21. juli 2021 av juni 64
Enterprises Skrevet 21. juli 2021 #13 Skrevet 21. juli 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: Har datet en dame i et års tid. Nærmer oss å bli kjærester, men skulle ta ting rolig. Hun et har barn fra før som jeg bare har truffet et par ganger. Nå er hun gravid. Hun sa tidlig i forholdet at hun ikke ønsket flere barn på lenge, hvis i det hele tatt. Hun sa også at hun aldri kommer til å ta en abort, så vi måtte være forsiktige. Jeg har tenkt at hun hadde kontroll på pillene, har også brukt kondom innimellom. Men nå er hun gravid og vil ikke ta abort. Jeg har ikke lyst på en unge nå! Vurderer sterkt å dumpe henne for jeg orker ikke dette. Hun er kjempesur fordi jeg er sint, hun mener at jeg burde skjønt at hun ikke kom til å ta abort noen gang for det har hun jo sagt. Angrer sykt på alt nå. Orker ikke dette. Er jeg kjip om jeg ber hun velge meg eller ungen? Anonymkode: cbc17...a2c Og det er akkurat derfor vi også trenger likestilling når det kommer til barn. 1
Populært innlegg Maleficenta Skrevet 21. juli 2021 Populært innlegg #14 Skrevet 21. juli 2021 juni skrev (1 minutt siden): Jeg tror ingen kvinnen noensinne har valgt en mann over et barn, det er imot biologien vår. Det er DU som må velge mellom disse: -dama og ungen eller -ungen Det er ikke noe alternativ å velge kun dama. Alle som har sex må kunne forvente at det kan bli barn av det, og det er ikke alle som klarer å ta abort, det må faktisk respekteres. Mange som sier at de kommer til å ta abort hvis de blir gravide, klarer det ikke når det kommer til stykket. Det er ikke så lett som det kan se ut for en mann. og i dette tilfellet sa gun jo faktisk at hun aldri kom til å ta abort dersom hun skulle bli gravid ved et uhell... Om ts hadde et problem med dette så burde han ikke fortsatt å holde på med henne... 52
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #15 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har datet en dame i et års tid. Nærmer oss å bli kjærester, men skulle ta ting rolig. Hun et har barn fra før som jeg bare har truffet et par ganger. Nå er hun gravid. Hun sa tidlig i forholdet at hun ikke ønsket flere barn på lenge, hvis i det hele tatt. Hun sa også at hun aldri kommer til å ta en abort, så vi måtte være forsiktige. Jeg har tenkt at hun hadde kontroll på pillene, har også brukt kondom innimellom. Men nå er hun gravid og vil ikke ta abort. Jeg har ikke lyst på en unge nå! Vurderer sterkt å dumpe henne for jeg orker ikke dette. Hun er kjempesur fordi jeg er sint, hun mener at jeg burde skjønt at hun ikke kom til å ta abort noen gang for det har hun jo sagt. Angrer sykt på alt nå. Orker ikke dette. Er jeg kjip om jeg ber hun velge meg eller ungen? Anonymkode: cbc17...a2c så du valgte selv å ikke bruke kondom hver gang? Som man reder ligger man... Seriøst, like mye ditt ansvar hvis du IKKE vil ha barn - så bruker du kondom!! Ikke 100% garanti der heller. Hvis du ABSOLUTT ikke vil ha barn - ikke ha samleie. Samleie med motsatt kjønn = risiko for barn. Dette lærer man omtrent i barnehagen nå. Voks opp! Anonymkode: 48a24...73d 45
Tuba Skrevet 21. juli 2021 #16 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har datet en dame i et års tid. Nærmer oss å bli kjærester, men skulle ta ting rolig. Hun et har barn fra før som jeg bare har truffet et par ganger. Nå er hun gravid. Hun sa tidlig i forholdet at hun ikke ønsket flere barn på lenge, hvis i det hele tatt. Hun sa også at hun aldri kommer til å ta en abort, så vi måtte være forsiktige. Jeg har tenkt at hun hadde kontroll på pillene, har også brukt kondom innimellom. Men nå er hun gravid og vil ikke ta abort. Jeg har ikke lyst på en unge nå! Vurderer sterkt å dumpe henne for jeg orker ikke dette. Hun er kjempesur fordi jeg er sint, hun mener at jeg burde skjønt at hun ikke kom til å ta abort noen gang for det har hun jo sagt. Angrer sykt på alt nå. Orker ikke dette. Er jeg kjip om jeg ber hun velge meg eller ungen? Anonymkode: cbc17...a2c Hvis du ber henne velge forholdet eller barnet er forholdet over uansett 23
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #17 Skrevet 21. juli 2021 Synd du ikke elsker eller er forelsket i denne kvinnen som nå er svanger med ditt barn. Hvorfor var du med henne da?? Var du så livende redd for å bli far så brukte du frakk HVER gang, eller ga henne beskjed at du egentlig ikke var så intressert i dette forholdet. Du har jo lurt henne. Hun har gitt deg kjærestefordeler uten at du ville ha kjæreste. Fy! Elsket du denne dama høyt så ville du vært så kry nå! Tenk din sperm fra deg har klart å skape et liv. Og dette er et ork for deg. Fy søren. Du er umoden og mammadalt. Stakkars dame sier jeg! Anonymkode: aed72...9c1 21
Maleficenta Skrevet 21. juli 2021 #18 Skrevet 21. juli 2021 Enterprises skrev (6 minutter siden): Og det er akkurat derfor vi også trenger likestilling når det kommer til barn. barns beste går foran likestilling 15
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 Populært innlegg #19 Skrevet 21. juli 2021 OG er du med ei kvinne i 1 år og dere gjør KJÆRESTETING ilag så er dere KJÆRESTER! Ingen dater i 1 år for å se. Hallo hvilken planet er dere menn fra??? Hvis en mann var med meg daglig og vi gjorde kjæresteting i over 1 år så var han kjæresten min. Ikke en hemmelig penis jeg var sammen med. Hva er det som skjer i verden?? En må da VITE etter 1 år om man elsker denne personen....! Anonymkode: aed72...9c1 59
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #20 Skrevet 21. juli 2021 Dump henne og nekt farskapstest, da kan ingen bevise at du er faren og du trenger ikke betale bidrag. Gå videre i livet og glem kjerringa Anonymkode: 9e4b7...190
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå