Gå til innhold

Liker kvinner tattoveringer på menn oftest?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hørt at noen bruker fuglen som et eksempel. Der den tiltrekker seg hun fuglen pga fargene. Så tattoveringer er litt slik på en mann. Men det funker jo også i motsatt retning. Men er det kreftsfare for tattovering?. Selv om noen liker å leve farlig fordi du lever jo ikke alltid.

Men bare lurer hva du synes?

Anonymkode: 67dd0...a04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig synes jeg tatoveringer på menn er dritsexy

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å bruke fugler som grunn til at man tiltrekkes av menn med tatoveringer syns jeg er ganske rart. Jeg har selv mange tatoveringer, og kommer til å ta flere etter hvert. Jeg liker samme stil/look på mennene, som jeg selv har. Røff, litt rocka, gjerne med hint av goth og punk, men samtidig litt basic. Det er veldig vanlig i dagens samfunn at både kvinner og menn har tatoveringer. Det er også forskjell på en bra tatovering og en dårlig en. 

Som kvinne syns jeg altså at tatoveringer på menn er hot. Men igjen så kommer det litt an på stil, personlighet etc. Jeg har vært med menn som ikke har tatoveringer også, og det er ikke slik at jeg har savnet å være med en fyr som har tatoveringer. 

Anonymkode: a3ad1...49f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For mye tatoveringer syns jeg blir for røft for min del. Gjør ingenting med litt, men alt i alt er det jo hvem mannen er og hvilke kvaliteter han har som er viktig😊

Anonymkode: 6430f...f94

Gjest Elder Millennial
Skrevet
Milky skrev (3 minutter siden):

Jeg å 🤩 kan ikke snakke for alle kvinner da, kun meg selv 😅

Skrevet

Det er mannen jeg liker. Om det følger med noen tatoveringer eller ikke, er tilfeldig og spiller ingen rolle. Bryr meg egentlig ikke om han har tatoveringer, men kjenner at jeg heller ikke ville avvist noen pga han er tatovert (litt avhengig av hva tatoveringene forestiller da, om det var blod og voldelige scener osv ville jeg nok lurt på hva slags fyr dette var...)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (2 minutter siden):

Det er mannen jeg liker. Om det følger med noen tatoveringer eller ikke, er tilfeldig og spiller ingen rolle. Bryr meg egentlig ikke om han har tatoveringer, men kjenner at jeg heller ikke ville avvist noen pga han er tatovert (litt avhengig av hva tatoveringene forestiller da, om det var blod og voldelige scener osv ville jeg nok lurt på hva slags fyr dette var...)

Tenker litt det samme. Har vært borti de mennene som har tatovert ansiktet, hodet, hendene og fingre, hals og nakke og lignende. De er digge å se på og deilige å ha sex med, men forhold med en kriminell rusmisbruker er uaktuelt. Og nei, jeg har enda ikke møtt en mann med tatoveringer i ansiktet som ikke er kriminell og/eller rusmisbruker. :P 

Anonymkode: a3ad1...49f

AnonymBruker
Skrevet
Milky skrev (10 minutter siden):

Det er nok tatoveringer på menn du i utgangspunktet synes er sexy du liker. En person du ikke synes er tiltrekkende i det hele tatt blir ikke sexy bare han tar et par tatoveringinger.

Anonymkode: 71fcb...97b

Skrevet

Bryr meg ikke. Aldri vært sammen med noen med tatovering før, men den siste tiden har jeg vært på date med en del med tatoveringer. 🤷‍♀️ Tror det er mer vanlig nå for tiden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syntes det er dødsharry. Bryr meg selvfølgelig ikke om at venner/familie har tatoveringer, men hadde aldri klart å vært sammen med en mann som bar tatovert. Skikkelig turn off.

Anonymkode: 64fb2...a5b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke tatoveringer er pent, på noen. Men om jeg hadde falt for mannen så hadde jeg nok ikke brydd meg om tatoveringen. Men da blir det at mannen er fin på tross av tatoveringer.

Anonymkode: 09cf8...5b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på tatoveringen om jeg synes det er fint eller ikke. Men jeg tenker at tatovering på menn har omtrent like mye å si som hvilket hår de har... Som for meg betyr tilnærmet ikke noe med mindre det er bolleklipp

Anonymkode: e1715...0c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: b3704...3ff

AnonymBruker
Skrevet

Små enkle tatoveringer er ok, men store massive er sinnsykt stygt uansett hvem som har dem.

Anonymkode: 6f7ba...52b

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er nok tatoveringer på menn du i utgangspunktet synes er sexy du liker. En person du ikke synes er tiltrekkende i det hele tatt blir ikke sexy bare han tar et par tatoveringinger.

Anonymkode: 71fcb...97b

No shit…

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (31 minutter siden):

Enig😊

Anonymkode: 6430f...f94

Gjest Alterego666
Skrevet

Liker kvinner tattoveringer på menn oftest?

Kan vi jobbe litt med setningsstruktur før vi poster? Takk!

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det utgår nettopp fordi det minner om påfuglen.

Hadde det vært fordi han var sjømann eller lignende og behøvde identifikasjon, slik tatoveringer opprinnelig var ment som, så for all del.

Men som pynt? Nei, det utgår med raske og stødige skritt. 

Anonymkode: 3c3c1...5af

AnonymBruker
Skrevet

Menn med tatoveringer er usexy, syns jeg.

Anonymkode: 88e49...5ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...