Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mistet for ca tre uker siden, og måtte få cytotec. Har de siste par dagene kjent svake smerter som ved eggløsning. I dag og i går hadde jeg brunlig slim(sorry for detaljene) med samme konsistens som jeg har hatt tidligere ved eggløsning.

Noen som har opplevd utflod med brunlig eller rødlig farge ved eggløsning etter abort? Er dette kanskje ikke eggløsning likevel?

Anonymkode: 6bce5...f8b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke opplevd dette selv, så dette blir kun tanker jeg har om det du skriver.

Det kan jo være det er eggløsning som kommer nå, og at sammen med slimet så kommer det gamle rester som trengte litt ekstra hjelp ut?

Leit å høre at du mistet😔 Håper det klaffer snart for dere igjen🥰

Anonymkode: 951bf...8e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde brunlig utflod/farget slim når jeg hadde EL etter en abort med cytotec ☺️

Anonymkode: d68a2...158

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde brunlig utflod/farget slim når jeg hadde EL etter en abort med cytotec ☺️

Er den eggløsningen en «ordentlig» eggløsning? Dvs at man kan bli gravid så tett opp til en abort? Det ville vært fantastisk, men innbiller meg at jeg har en del hcg igjen i kroppen, og da kan man vel ikke bli gravid? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ps: hadde du også litt rødlig utflod i dagene etter eggløsning? Det har jeg, betyr det at det er umulig å bli gravid på denne eggløsningen?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er den eggløsningen en «ordentlig» eggløsning? Dvs at man kan bli gravid så tett opp til en abort? Det ville vært fantastisk, men innbiller meg at jeg har en del hcg igjen i kroppen, og da kan man vel ikke bli gravid? 

Jeg fikk negativ g-test etter 4 uker, og fikk EL etter dette. Så skal i teorien kunne bli gravid nå ja, har hørt om folk som har blitt det ☺️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...