AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #1 Skrevet 21. juli 2021 Er det noen som har opplevd dette? Og da kanskje spesielt etter at korona kom? Redd for hva som skjer hvis jeg går i fødsel nå, og de på fødeavdelingen blir skeptisk til å ta meg inn. Altså, de kan jo ikke nekte meg å føde liksom. Men får man mindre ressurser i form av personer som tar seg av en, blir isolert osv? Og kan jeg risikere at partner ikke får være med, selv om han ikke har symptomer men de kanskje bare antar at han er smittet? Får sikkert høre at jeg er hysterisk nå, men lurer bare 😆 Anonymkode: f3907...ed7
GulSitron Skrevet 21. juli 2021 #2 Skrevet 21. juli 2021 Du blir lagt på isolasjon og får vel ikke bevege deg fritt på sykehuset. Altså du må være på rommet ditt hele perioden du er der. Eller du kan bestille time til koronatest, og bringe med deg bevis på at du ikke har korona. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #3 Skrevet 21. juli 2021 Jeg ble innlagt på sykehuset, ikke fødsel da, men var også forkjølet. De tok en hurtigtest på meg og jeg ble sendt på rom med andre pasienter når den kom tilbake negativt. Anonymkode: 24e51...bb7 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #4 Skrevet 21. juli 2021 Ville tatt en koronatest asap. Få mannen til å ta en også for sikkerhets skyld. Anonymkode: 24222...6df 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå