byh1 Skrevet 21. juli 2021 #1 Skrevet 21. juli 2021 Jeg har bestilt flybillet februar 2020 hos mytrip.com. Fått voucher at jeg kan reise innen hele 2021 men vil ikke reise med covid-19 situasjon og vil at Mytrip refundere pengene mine. Jeg har prøvde å kontaktet dem men kunne ikke. er det noen her som har samme problem? Hva gjorde du? Fått du refundert pengene dine. Takk
FruJohansen Skrevet 21. juli 2021 #2 Skrevet 21. juli 2021 (endret) Jeg har ikke brukt dem, men tilsvarende tredjepartformidlere. Felles for alle er at de stort sett fraskriver seg alt ansvar for reisen din i det du har betalt. Og de betaler aldri tilbake noe. Om du betalte reisen på kredittkort, ville jeg sjekket om deres forsikring kan refundere beløpet til deg. Tillegg: sjekket dem på trustpilot nå... tror du kan glemme de pengene om du ikke får dem fra reiseforsikring. Endret 21. juli 2021 av FruJohansen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå