Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var det symptomer? Isåfall hvordan og når? 

Anonymkode: eb36f...f1b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde prøvd ei stund og skulle påbegynne utredning, og en liten uke før vi skulle til time nr 2 hadde jeg veldig ømme bryster og følte meg litt "rar" uten at jeg kan forklare det mer - men det var altså definitivt brystene som var det tydeligste tegnet. Turte ikke helt å få forhåpninger, og ville ikke ta en test i tilfelle den var positiv og jeg da "måtte" avbestille timen vår, så på innvendig ultralyd oppdaget gynekologen at jeg var gravid. Han anslo det da til å være 5-6 uker på vei, og ultralyden cirka tre uker senere anslo vel at jeg var i uke 9, så jeg kjente det altså selv fra i uke 6 en gang. 

Anonymkode: f33d7...1dc

Skrevet

Når jeg ikke hadde lyst på noe mat. Jeg er har alltid lyst på noe og småspiser hele dagen, men da jeg ble gravid ville jeg ikke engang tenke på mat. Da skjønte jeg noe ikke var på grep🤣 stod 3 uker på testen da jeg fant ut

Skrevet

Blitt gravid 8 ganger og eneste gang jeg forsto at jeg var gravid før jeg tok en test var èn gang jeg opplevde festeblødning i dpo-land. Ellers nix nada symtomer. Ømme bryst, trøtthet og slikt kom ikke før sv.uke 6.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...