Gå til innhold

Klaging på mat/hotell etc.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det rareste/ dummeste du har overhørt folk klage på på restaurant/hotell/ butikk etc? 

Anonymkode: 2394d...417

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Også du som jobber i serviceyrker. Kom gjerne med eksempler på morsomme/absurde/rare eller dumme ting folk klager på 🤗

Anonymkode: 2394d...417

AnonymBruker
Skrevet

Det absolutt dummeste (og morsomste) jeg har hørt var i en bokhandel for en del år siden. Det kom inn en dame som ville returnere en krimbok fordi de iste sidene manglet. Hun var rasende fordi hun ikke fikk vite hvordan alt gikk. Tilfeldigvis hadde jeg nettopp lest den samme boken, og den hadde en litt åpen slutt. Jeg fniste så mye at jeg måtte gå ut av butikken. jeg var kunde, ikke ansatt, og sendte en varm tanke til den butikkansatte. 

Anonymkode: 62a7b...43b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En hotellovernatting noen år tilbake.  Jeg og min søster kommer ned til en fantastisk frokostbuffèt, jeg har aldri sett maken og det var nesten litt overdådig 😋  En dame rusler rundt der, pirker i fatene og rynker litt på nesen, og når det kommer ut personell som skal fylle på fatene får de det smågretne spørsmålet "finnes det virkelig ikke speilegg her?"  (De hadde hardkokte og bløtkokte egg, eggerøre, og omelett, men det ble likevel  lagd speilegg til henne med et smil).

Anonymkode: 78b9a...fd2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...