Gå til innhold

Dere som sier at deres 3 mnd baby sover fra 7-7. er det uten mating?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som sier at dere legger 3 mnd gamle babyen klokken 7 og så sover den til 7 igjen. Er det uten mating? Hvordan begynte dere med det?

Anonymkode: c766c...f99

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mine begge gjorde det uten mat ja.. 

Anonymkode: 0aafb...b0a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Dere som sier at dere legger 3 mnd gamle babyen klokken 7 og så sover den til 7 igjen. Er det uten mating? Hvordan begynte dere med det?

Vil tro de fleste babyer begynte med det av seg selv, ikke at de ble «lært» det. 

Anonymkode: 59c51...93e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, min sov, og sover forsåvidt, fra 1830 til 07/0730 uten mat. Hun våkner ikke, så da mater jeg ikke. Våkner hun og er sulten får hun mat.

Altså hun bare gjorde det av seg selv, hun ble ikke lært til det.

Anonymkode: 2fa79...69c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min hadde netter på ca.12 timer på det tidspunktet, men våknet hver time for mat, så min sov i hvert fall ikke sammenhengende.

Anonymkode: 7c46d...f70

AnonymBruker
Skrevet

Min andra sov fra 21-09, men spiste ca 2-3 ganger i søvne. Tisset kun på natt, så skiftet ikke bleie. 

Første derimot spiste hele tiden og hadde behov for mye støtte for å finne søvnen. 

Tror noen babyer har egenskaper til å finne og holde på søvnen selv, mens andre trenger mer hjelp, mat og støtte for å finne roen.

Anonymkode: c12c6...6fd

AnonymBruker
Skrevet

Min er 3 mnd idag men har lagt han rundt 19-20 i flere uker hvor han sovner fort i senga, også våkner han rundt kl 00.30 for mat, igjen kl 04.00 også igjen kl 07.00 sånn ca. Da står vi opp og en våken en times tid før han legges igjen. 

Bruker å sove rundt 2 timer også våken 1 time igjennom dagen. Med litt slingringsmonn selvfølgelig. 

Anonymkode: 5a7b0...c77

AnonymBruker
Skrevet

Min gjorde det (uten mat) da hun var 3mnd. Nå er hun 5mnd og spiser 4 ganger på natt igjen... Så det endrer seg stadig. 

Anonymkode: 91671...733

AnonymBruker
Skrevet

Min sov 20-07 fra hun var ca 2 mnd, uten mat. Pleide å amme et par ganger på natt før det, en morgen våknet jeg i 7-tiden uten å ha ammet, trodde noe var alvorlig galt med barnet. Men hun bare sov, ammet ikke på natt etter det. Gjorde altså ingenting for å få det til

Anonymkode: 2fb92...394

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nr 2 sov 10-12 timer sammenhengende uten mat fra 2 mnd frem til ca 5 mnd. Det var ikke tillært, bare noe som skjedde av seg selv. Var deilig mens det varte 😅

Anonymkode: c963a...0fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...