Gå til innhold

Dere kvinner i forhold som ikke vil ha barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker du noen gang at mannen din må være homo?

Har dere jevnlig analsex, munnsex?

Hva skiller deg fra en annen mann, seksuelt og i samlivet ellers, mener du?

Anonymkode: 533ad...292

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du har visst aldri hørt om prevensjon🤪🤣😂

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, tdm900 said:

Og du har visst aldri hørt om prevensjon🤪🤣😂

Jo, og spørsmålet er det samme. Hva skiller ei dame på prevensjon fra et homofilt partnerskap, da mener du?

Skrevet

Mannen må være homo... For kvinnen ikke vil ha barn? 🤔

Ja det har vi. Fordi vi liker det. 

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo, og spørsmålet er det samme. Hva skiller ei dame på prevensjon fra et homofilt partnerskap, da mener du?

Det er ikke et samkjønnet par. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, SlemUlv said:

Det er ikke et samkjønnet par. 

Og jeg er ute etter: hva er da forskjellen? Og disse parene har ofte ikke engang vaginal sex. Er det fordi "damene" bruker dameparfyme? (Det kan menn også kjøpe). "Damene" går i dameklær, barberer kroppshår, har myk hud, bryster? Alt dette kan også kjøpes.... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og jeg er ute etter: hva er da forskjellen? Og disse parene har ofte ikke engang vaginal sex. Er det fordi "damene" bruker dameparfyme? (Det kan menn også kjøpe). "Damene" går i dameklær, barberer kroppshår, har myk hud, bryster? Alt dette kan også kjøpes.... 

Hva får deg til å tro at vi ikke har piv sex? 

Heterofile personer, er ikke interessert i personer av samme kjønn. Hvordan de har sex, anal eller ikke, har ikke noe med det å gjøre. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
Just now, SlemUlv said:

Hva får deg til å tro at vi ikke har piv sex? 

Heterofile personer, er ikke interessert i personer av samme kjønn. Hvordan de har sex, anal eller ikke, har ikke noe med det å gjøre. 

Du har enda ikke sagt hva som er ulikt. Jeg venter spent.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han er heterofil. Bare fordi jeg ikke vil ha barn, betyr ikke det at han skifter seksuell legning. 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det meste, prevensjon skifter ikke ens kjønn

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo, det har hun. Nå må du lese!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi har vaginal sex med prevensjon, ser ikke hva mitt manglende barneønske har med hans legning å gjøre..

Anonymkode: 06050...78d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Haha ELSKER alle de absurde trådene her inne 😄🍿

Anonymkode: c970f...321

• Liker 3
Skrevet

Blir lei av alle disse tulletrådene! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Og disse parene har ofte ikke engang vaginal sex.

Hva snakker du om? 
Her tror jeg du snakker ut i fra null kunnskap om hvordan folk flest gjør det, og heller fra minimal og anekdotisk kunnskap om hvordan du selv gjør det..? 

Forskjellen på et homofilt forhold er at det er en mann og en kvinne som begge er tiltrukket av det motsatte kjønn, og ikke samme kjønn. Men det vet jo du. 
Så hva slags kveruleringsbehov du våknet med i dag, må gudene vite. 

Med mindre dette er noe du selv faktisk strever litt med, altså at problemstillingen er mer type «hvorfor kan jeg ikke like gjerne være sammen med en mann, hva er forskjellen? Kan jeg rasjonalisere og argumentere på noen måte for at det er egentlig det samme? Og dermed praktisere homofil sex uten å innrømme for meg selv at jeg er bifil/homofil?» 

For de aller fleste som er sikker på sin egen seksualitet vil jo ikke helt forstå spørsmålet en gang, da er det jo 100% åpenbart at det ikke bare er barn og prevensjon som skiller sex mellom samme kjønn og motsatt kjønn. 

Anonymkode: 4d560...ee7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner jeg dere rett, det er hva partneren din identifiserer seg med som er viktigst? Hvis partneren din definerer seg som heterofil, ja, så er forholdet heterofilt. Selv om den andre partneren skulle være en steril plastikkdame, eller transkjønnet? Også før operasjon, så lenge partneren anser seg som hetero? Dere klarer ikke si noen forskjell annet enn hva partneren tenker om seg selv altså?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner jeg dere rett, det er hva partneren din identifiserer seg med som er viktigst? Hvis partneren din definerer seg som heterofil, ja, så er forholdet heterofilt. Selv om den andre partneren skulle være en steril plastikkdame, eller transkjønnet? Også før operasjon, så lenge partneren anser seg som hetero? Dere klarer ikke si noen forskjell annet enn hva partneren tenker om seg selv altså?

Du har bestemt deg du og stenger ute alt som blir skrevet. Eventuelt er ikke i stand til å lese. 
Eller har en slags psykose. 

Anonymkode: 4d560...ee7

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vi skjønner ikke hva du er ute etter. Det at en kvinne ikke vil ha barn, forandrer jo ingenting seksuelt. Eller kjønnsidentitet til noen av de involverte partene. 

Så om jeg som kvinne, er sammen med en heterofil mann, så har ingenting forandret seg.. Han er heterofil, både sammen med meg, og sammen med annen kvinnelig partner, som vil ha barn... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Hæ? Hva slags narkotiske midler har du tatt idag? Om man er heterofil eller ikke er veldig enkelt. Hvis en mann tiltrekkes kun av kvinner er han heterofil, og hvis en kvinne tiltrekkes kun av en mann så er hun heterofil. Alle dine andre antagelser er helt absurde, og de er ikke førende for om man er heterofil eller ikke. 

Anonymkode: 2bff7...a14

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva har sterilitet med legning å gjøre? 

Anonymkode: 06050...78d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...