AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #1 Skrevet 20. juli 2021 Har en kollega som stirrer veldig på tærne mine når jeg kipper av meg de høye hælene. Setter fra meg pumpsene på jobb, har merket flere ganger at de er blitt flyttet på, for et par dager siden var de fuktige når jeg tok dem på meg om morgenen da jeg ankom jobb.Tenke ikke så mye over det før jeg kippet skoene av meg og en umiskjennelig lukt av sæd steg opp, normalt sett så lukter det litt stram tåfis av skoene mine, spesielt de høye hælen hvor jeg går barbent eller bruker tynne strømpebukser. Før jeg gikk hjem for dagen puttet jeg nesen ned i skoa og den en stinket sæd lang veg. Tenker dere det samme som meg, eller er jeg helt på tur Anonymkode: 0e50f...ba7
Gjest Robin666 Skrevet 20. juli 2021 #4 Skrevet 20. juli 2021 Mmm Deilig. Alle mannfolka på kontoret bytter på å runke i dem
Gjest ABM Skrevet 21. juli 2021 #5 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har en kollega som stirrer veldig på tærne mine når jeg kipper av meg de høye hælene. Setter fra meg pumpsene på jobb, har merket flere ganger at de er blitt flyttet på, for et par dager siden var de fuktige når jeg tok dem på meg om morgenen da jeg ankom jobb.Tenke ikke så mye over det før jeg kippet skoene av meg og en umiskjennelig lukt av sæd steg opp, normalt sett så lukter det litt stram tåfis av skoene mine, spesielt de høye hælen hvor jeg går barbent eller bruker tynne strømpebukser. Før jeg gikk hjem for dagen puttet jeg nesen ned i skoa og den en stinket sæd lang veg. Tenker dere det samme som meg, eller er jeg helt på tur Anonymkode: 0e50f...ba7 😂😂😂..du husker å tømme de før du kjører føttene nedi???😂😂
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #6 Skrevet 21. juli 2021 Mye merkelige skapninger her inne😵 Anonymkode: 72406...040
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå