Gjest Persille ii Skrevet 16. september 2005 #1 Skrevet 16. september 2005 Har en cd som også inneholder et par videoer. Når jeg prøver å spille den på pc'n min så får jeg kun videoen og ikke musikkfilene. Jeg vet at det gikk greit på den gamle pc'n som kjørte windows 98, men med XP så får jeg det ikke til. Ingen av musikkfilene vises i explorer. Noen som har en løsning på problemet? Trenger litt gladmusikk
Gjest Gitte Skrevet 16. september 2005 #2 Skrevet 16. september 2005 lydkortdriver som ikke er installert? kanskje..
Gjest Persille ii Skrevet 17. september 2005 #3 Skrevet 17. september 2005 Lydkortdriver er nok installert. Får spilt all annen musikk fra pc'n, både cd'er og mp3. Problemet er at når jeg setter inn cd'n så går den rett på musikkvideoene og spiller ikke selve musikken som ligger på cd'en. Når jeg bruker explorer så synes ikke selve musikkfilene. De er skjulte.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 17. september 2005 #4 Skrevet 17. september 2005 Kopi (eller brukersperre) på CD som gjør det sikkert. Har hørt at det skal hjelp å holde shift-tasten nede, men det vet jeg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2005 #5 Skrevet 17. september 2005 Det funket ikke med shift-tasten. Det som er rart at jeg hadde ingen problemer da jeg kjørte Windows 98. Da så jeg musikkfilene i explorer. I XP så funker ikke dette. Og da burde vel XP være problemet?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 17. september 2005 #6 Skrevet 17. september 2005 Ikke nødvendigvis, det kan være at kopibeskyttelsen fungerer i XP og ikke i 98.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2005 #7 Skrevet 19. september 2005 Ok. Får kanskje kjøpte meg en cd-spiller da... Eller laste ned fra nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå