Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Menn som ikke klarer å vaske en tallerken eller slå på vaskemaskinen, hvorfor stoler vi på dem med motorsag f.eks?
Det føles ikke trygt! De burde bevise at de klarer enkle oppgaver før de leker seg med drill og sag!

Anonymkode: 843da...bc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For ellers så må vi styre med verktøy og diverse selv 🤷‍♀️ Jeg må forresten det nå, etter at jeg ble separert. Er en del defekte lyspærer her og en støvsuger som på mirakuløst vis fortsatt tar til seg noe som helst, da jeg ikke har ork til slikt. Ikke at dette er verktøy - men er jeg den eneste som i åresvis har stilt seg noe kunstig anelsesløs foran slike oppgaver? Aaaah. Jeg gidder IKKE! Orker ikke lade driller eller lese av størrelser på bits heller. Ikea er greit da det har et verktøy som passer til alt ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Det er like ille med kvinner som ikke klarer å håndtere hverken drill eller hammer. Og de skal liksom klare bruke ei oppvaskmaskin? Velger å tro at de som kan, uansett kjønn, har satt seg inn i hvordan det fungerer. Om det er oppvask/vaskemaskin eller motorsag/hammer og bits sett.

Men har nå alltid vert noen som må generalisere, og det dukket jammen meg opp her også.

Anonymkode: 3a481...2aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...